سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که اسپانیا پس از حذف زودهنگام از جام‌جهانی دو ماه دیگر به جمع برترین‌های دنیا برمی‌گردد.
به گزارش خبرگزاری فارس، چزاره پرندلی انتظار دارد که اسپانیا در دو ماه آینده دوباره یکی از بهترین‌ تیم‌های جهان شود. تیم ویسنته دل بوسکه پس از دو شکست در مرحله گروهی مقابل هلند و شیلی حذف زودهنگامی را از رقابت‌های جام‌جهانی تجربه کرد تا بسیاری گمان کنند که دوره لاروخا به پایان رسیده است.

با این حال سرمربی آتزوری در نشست خبری امشب اعلام کرد که مطمئن است ناکامی اسپانیایی‌ها موقتی بوده و اظهار داشت: نمی‌خواهم درباره حذف اسپانیا حرف بزنم اما مطمئنم که آنها در دو ماه آینده دوباره به یکی از قوی‌ترین تیم‌های دنیا تبدیل خواهند شد. شاید آنها بهای پشت سر گذاشتن فصلی پر استرس در فینال لیگ قهرمانان اروپا را پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: در این چهار سال بالوتلی در لحظات خاص سلاح تیم ما بوده است. مسئله مهم این است که او روی مسابقات جام‌جهانی تمرکز کرده است و همان کاری را که در مسابقه قبلی انجام داده، مقابل کاستاریکا انجام خواهد داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا خاطرنشان کرد: بالوتلی یکی از ۲۳ بازیکن ماست که می‌تواند مهم و تعیین کننده باشد اما او باید مثل مسابقه قبل شرایط خودش را کنترل کند.

چزاره پرندلی مطمئن است که ایتالیا برای دیدار مقابل کاستاریکا در رقابت‌های جام ‌جهانی آماده است. انتظار می‌رود که دیدار فردا شب دو تیم در گروه D در گرما و رطوبت هوا برگزار شود و سرمربی آتزوری در این باره گفت: کار بر روی این ورزشگاه تمام شده و ورزشگاه بسیار زیبایی است. می‌دانستیم که با چنین دمای هوا و رطوبتی مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: هیچ توجیهی نداریم و آب و هوا دیگر ما را نگران نمی‌کند. این تیم‌ها هستند که ما را نگران می‌کنند. تیم‌های آمریکای جنوبی که در مقایسه با اروپایی‌ها فوتبال انفجاری‌تری را به نمایش گذاشته‌اند. باید رنج بکشیم و فردا باید شیوه بازی خود را بیشتر تحمیل کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا خاطرنشان کرد: امروز تمرین کردیم و در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه دمای هوا ۲۹ درجه سانتیگراد بود و ۵۷ درصد رطوبت داشت. چند دقیقه بعد دمای هوا تقریبا ۴۰ درجه بود و رطوبت به ۷۰ درصد افزایش یافت.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.