دروازه‌بان ذخیره آرژانتین گفت: باید مقابل ایران به پیروزی برسیم تا از وقوع هرگونه سورپرایزی جلوگیری کنیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریانو آندوخار، یکی از دروازه‌بانان آلبی‌سلسته که به همراه آگوستین اوریون ذخیره سرخیو رومرو است، در آستانه دیدار شنبه شب  این تیم مقابل ایران گفت: اگر به بازی‌هایی که تاکنون در جام بیستم انجام شده نگاه کنیم می‌بینیم که تنها آلمان بوده که طبق انتظاراتی که می‌رفت عمل کرده است. بازی‌های دیگر خیلی نزدیک بوده و نمی‌شد حدس زد چه نتیجه‌ای در آن رقم می‌خورد.

وی افزود: درست است که ما مدعی اول صعود از گروه F هستیم و شانس بالایی برای پیروزی مقابل ایران داریم ولی باید این موضوع را در زمین عملی کنیم. شما می‌توانید ببینید که در بازی برزیل- مکزیک و یا دیدار بلژیک- الجزایر چه اتفاقی افتاد. باید مقابل ایران به پیروزی برسیم تا از وقوع هرگونه سورپرایزی جلوگیری کرده باشیم.

اوریون، دروازه‌بان دیگر آلبی‌سلسته هم گفت: در جام جهانی حضور دارم که بازی در آن رویای من و تمامی هم‌تیمی‎هایم است. فرقی هم نمی‌کند در چه پستی بازی کنیم مهم این است که ۱۰۰ درصد توان خود را به معرض نمایش بگذاریم.

وی افزود: امیدوارم آرژانتین بهترین عملکردش را در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشته باشد و تا پایان این رقابت‌ها در کورس قهرمانی باقی بمانیم. حضور در تمرینات تیم هم لذت‌بخش است. درست است که ما یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم ولی باید این موضوع را در زمین به نمایش بگذاریم و به مراحل بالاتر برسیم.

اوریون خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که هر بازی دشواری‌های خاص خودش را دارد و باید راهی برای پیروزی در هر دیدار پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.