کاپیتان تیم ملی ایران پیش از دیدار با آرژانیتن عنوان کرد در صورتی که ایران نتواند برابر این تیم موفق شود، چیز خاصی رخ نداده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی باید برابر آرژانتین برود. ایران که یک امتیاز از دیدار اول خود برابر نیجریه اندوخته است به دیداری آرژانتینی می‌رود که خیلی‌ها آن را مدعی قهرمانی در جام جهانی می داند.
جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران پیش از یددار برابر آرژانتین گفت:‌ بازی برابر آرژانتین فرصت خوبی برای بازیکنان ماست تا خود را برابر بهترین های جهان محک بزنند. آرژانتین قطعا مدعی پیروزی در این دیدار است. آنها به احتمال زیاد تیم نخست گروه خواهند بود. برابر آرژانتین تلاش می کنیم تا عملکرد خوبی از خود نشان دهیم . اما در صورتی هم که نتوانیم چیز خاصی رخ نمی‌دهد.
کاپیتان تیم ملی ایران در ادامه گفت: ما مثل تیم هایی مثل آلمان و آرژانتین مدعی قهرمانی در جام جهانی نیستیم بلکه تلاش می کنیم که بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.
به نقل از laseleccion جواد نکونام در ادامه درباره مهار لیونل مسی گفت: آرژانتین تنها به لیونل مسی خلاصه نمی شود. آنها تیم بزرگ و مدعی هستند که در تمام خطوط تیم قدرتمندی هستند. اگر فکر کنیم که ایران تیم ۳ سال قبل است قطعا برابر انها حرفی برای گفتن نخواهیم داشت . اما تیم ما اکنون نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و می تواند به دنبال انجام کارهای بزرگ در جام جهانی باشد.
ایران و آرژانتین شنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه بلوهوریزنته به مصاف هم می روند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.