سرمربی اروگوئه پیش از رویارویی با انگلیس تاکید کرد تیم حریف از خط آتش بسیار قدرتمندی بهره می‌برد.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تیم ملی فوتبال اروگوئه در دیدار دوم خود در گروه D جام جهانی برزیل امشب و از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سائوپائولو مقابل انگلیس صف آرایی خواهد کرد.

اروگوئه در دیدار نخست با نتیجه سه بر یک مغلوب کاستاریکا شده و انگلیس هم دو بر یک به ایتالیا باخته است. در نتیجه رویارویی این دو تیم در دیدار امشب به نوعی تلاش برای حذف نشدن از جام است.

اسکار تابارز در مورد دیدار حساس تیمش مقابل انگلیس گفت: اگر لوییس سوارز به دیدار با انگلیس برسد، هیچ کس نباید انتظار داشته باشد او همان طور که در لیگ برتر انگلیس گلزنی می‌کرد بتواند در ترکیب تیم ملی هم گل بزند. اکنون سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا او می‌تواند کارهای مهم و بزرگی برای تیم ملی کشورش انجام دهد یا نه. این چیزی است که در دیدارهای آینده مشخص می‌شود.

تابارز در ادامه به تمجید از خط حمله تیم ملی انگلیس پرداخت. خط آتش انگلیس شامل بازیکنانی مانند وین رونی، دنیل استاریج، رحیم استرلینگ، دنی ولبک و استیون جرارد است که قرار گرفتن چنین بازیکنانی کنار هم می‌تواند هر حریفی را به ترس بیندازد.

تابارز در این زمینه هم گفت: به عقیده من انگلیس مقابل ایتالیا نمایش خوبی داشت. از تماشای دیدار آنها نکاتی برداشت کردیم و مقابله با آنها بخشی از برنامه‌های ما برای این دیدار است. انگلیس بازیکنان با کیفیتی در خط حمله دارد. آنها چهار بازیکن دارند که هر لحظه امکان گلزنی به ما را دارند. اگر بخواهیم واقع‌بین باشم باید بگویم تجربه‌ای که استیون جرارد دارد در کنار خط دفاعی آنها که نمایش خوبی مقابل ایتالیا داشت می‌تواند برای ما دردسر ساز شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.