سرمربی آرژانتینی تیم ملی شیلی پس از قطعی شدن صعود تیمش به مرحله هشتم نهایی جام جهانی اعتراف کرد انتظار چنین اتفاقی را نداشته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه سامپائولی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر اسپانیا در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ که منجر به صعود شیلی به مرحله یک هشتم نهایی و حذف مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها شد، گفت از عملکرد شاگردانش راضی است و اینکه قصد ندارد تاکتیک‌‌هایش را برای بازی آخر مرحله گروهی برابر هلند تغییر دهد.

سامپائولی در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: من از شیوه بازی‌ تیمم برابر اسپانیا بسیار راضی هستم. ما با سرعت زیاد و با شهامت بازی کردیم و این دلیل پیروزی‌‌مان بود. ما حریفی بسیار قوی را شکست دادیم و حالا جواز حضور به دور دوم را کسب کرده‌ایم. این اتفاق حتی زودتر از آنچه که انتظارش را داشتیم رخ داد.

سامپائولی افزود: بسیار خوشحالیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. مهمترین چیز برای من این است که شیوه بازی تیمم برابر اسپانیا را تحسین کنم.

سرمربی شیلی در خصوص بازی بعدی تیمش برابر هلند که سرنوشت آن را در مرحله یک هشتم نهایی مشخص می‌کندT افزود: می‌دانیم اگر مجبور شویم با برزیل (در گروه A) روبه‌رو شویم، کار سختی داریم چون باید میزبان را از سر راه برداریم. اگر در بازی برابر هلند پیروز نشویم احتمالاً در دور بعد مجبور خواهیم شد با برزیل بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.