آقای گل حال حاضر جام جهانی ۲۰۱۴ تاکید کرد برای او کمک به ژرمن‌ها بیش از کسب افتخارات فردی اهمیت دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس مولر، هافبک هجومی تیم ملی آلمان که در پیروزی ۴ بر صفر ژرمن‌ها برابر پرتغال در دیدار نخست گروه G جام جهانی ۳ گل زده و با ثبت اولین هت‌تریک جام اکنون در صدر جدول گلزنان قرار دارد تا فعلاً پیشتاز کورس کسب کفش طلای جام جهانی باشد، افتخاری که در دوره قبلی این رقابت‌ها در آفریقای جنوبی نیز کسب کرد.

مولر اما تاکید کرد که برای او کسب کفش طلا دغدغه اصلی نبوده و در پی کسب افتخارات فردی نیست. او که در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی ۵ گل به ثمر رساند،گفت: بیایید منطقی باشیم. بازی با پرتغال تنها بازی اول ما بود. ما فقط می‌خواهیم قهرمان شویم و در رسیدن به این هدف ممکن است رکوردهایی هم به ثبت برسند. به هر حال برای ما چیزهای مهمتر از رکوردشکنی هم وجود دارد که روی آنها تمرکز کنیم.

مولر افزود: هت تریک در جام جهانی اتفاقی نیست که هر روز رخ دهد اما من آمار خوبی در بازی‌هایم در جام‌‌های جهانی داشته‌ام. در این رقابت‌ها می‌خواهم به جایی برسم که تا کنون نرسیده‌ام. همه مرا به خاطر تلاش از جان و دل می‌شناسند اما هیچ کسی تصور نمی‌کرد که در بازی با پرتغال چنین اتفاقی رقم بخورد. نمی‌توانم بگویم که در بازی بعدی‌ هم این اتفاق تکرار خواهد شد اما مطمئناً تلاشم را خواهم کرد.

بازی بعدی تیم ملی آلمان ساعت ۲۳:۳۰ روز ۲۱ خرداد برابر تیم ملی غنا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.