کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل با وجود توقف برابر مکزیک از نتیجه بازی راضی است. سیلوا می‌گوید برزیل بازی به بازی در حال پیشرفت است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال برزیل در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام‌جهانی نتوانست انتظارات را برآورده کند و با تساوی بدون گل برابر مکزیک متوقف شد تا دومین تساوی بدون گل در این رقابت‌ها رقم بخورد.

تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل با وجود توقف تیمش در خانه از نتیجه راضی به نظر می‌رسد. او گفت: درست است که در این دیدار به تساوی دست یافتیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. سطح رقابت‌های جام‌جهانی برزیل تا الان بسیار خوب بوده است. این جام‌جهانی برای کسانی که فوتبال هجومی و پر گل را دوست دارند، بسیار خوب بوده و تا الان گل‌های زیادی به ثمر رسیده است.
مدافع پاری‌سن‌ژرمن افزود: حتی من که یک مدافع هستم دوست دارم که بازی گل‌های زیادی داشته باشد اما به هر حال این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. نمی‌شود که در تمام بازی‌ها گل رد و بدل شود. بر این باورم که فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. با این تساوی هم می‌توانیم به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابیم. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و روند رو به رشدی داشته‌ایم. چه بسا بعضی از مردم با نظر من مخالف باشند اما این یک واقعیت است. تیم ما برابر مکزیک بازی خوبی را به نمایش گذاشت؛ هر چند نتوانست پیروز از میدان خارج شود. مهم این است که در تمام پست‌ها بی‌اشتباه بودیم نباید فراموش کنیم که مکزیک هم تیم خوبی است و در میانه میدان بازیکنان خوبی در اختیار دارد.

سیلوا درباره خطایی که در محوطه جریمه روی "فِر ِد" انجام شد و داور اعلام ضربه پنالتی نکرد، گفت: در دیدار اول همه شما از داوری حرف می‌زدید. همه می‌گفتید که پنالتی‌ای که روی فرد انجام شد، پنالتی نبود، اما امروز واقعا روی او پنالتی رخ داد. نمی‌خواهم درباره این موضوعات صحبت کنم. بهتر است که دیگر بازیکنان برزیل هم به این مسائل فکر نکنند؛ چرا که روی عملکرد آنها تاثیر خواهد گذاشت.

داوید لوییز، دیگر مدافع برزیل هم گفت: بازی خاصی برای دو تیم بود. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. در جام‌جهانی هیچ بازی آسانی وجود ندارد. همه بازی‌ها سخت هستند و بازی امروز برابر مکزیک یکی از این بازی‌های سخت بود.

لوییز که خبرهایی درباره جدایی او از چلسی و پیوستنش به بارسلونا به گوش می‌رسد، ادامه داد: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم حتی پائولینیو و گوستاوو هم فرصت گلزنی از دست دادند. دروازبان مکزیک فوق العاده بود. می خواهیم در دیدار بعدی به پیروزی برسیم تا به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.