سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید پیروزی پرگل برابر اسپانیا را فراموش کرده و به دنبال کسب پیروزی برابر استرالیاست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هلند فردا شب در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر استرالیا به میدان خواهد رفت.

پیروزی در این دیدار تقریبا صعود لاله‌های نارنجی را به دور بعد جام جهانی قطعی می‌کند.

لوئیز فان‌خال سرمربی تیم ملی هلند پیش از دیدار تیمش برابر استرالیا گفت: درباره شیوه بازی تیمم در بازی فردا شب نمی‌توانم صحبت کنم چرا که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. شاید سیستمی که برابر اسپانیا داشتیم را در بازی برابر استرالیا نداشته باشیم.

فان خال در ادامه گفت: ما پیروزی برابر اسپانیا را فراموش کردیم. برای رسیدن به فینال جام جهانی ۵ دیدار دیگر باید برگزار کنیم. بازی برابر اسپانیا تنها یک دیدار بود نه بیشتر. اکنون تمام تمرکز ما به بازی برابر استرالیا است. بازیکنان همگی بازی با اسپانیا را فراموش کرده‌اند. ما برابر اسپانیا توتال فوتبال بازی نکردیم. برایم سخت است که به شما خبرنگاران توضیح بدهم که تیمم با چه سیستمی برابر اسپانیا به میدان رفت. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باید همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم.

سرمربی تیم ملی هلند با تمجید از تیم ملی اسپانیا گفت: برایم اصلا شگفت‌آور نبود که استرالیا برابر شیلی بازی خوبی به نمایش بگذارد. آن‌ها در چند ماهه اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند و این را در بازی‌های دوستانه خود نشان داده‌اند. فکر نمی‌کنم استرالیا برای دفاع کردن برابر ما به میدان بیاید. من با مربی آن‌ها موافقم که گرمی هوا در شهر کوریبا تاثیر خاصی روی بازی دو تیم خواهد داشت اما فکر می‌کنم که یک بازی هجومی را از هر دو تیم ببینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.