سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر پس از شکست شاگردانش مقابل بلژیک عنوان کرد فرصت بزرگی را از دست داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید حلیل‌هودزیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر پس از شکست ۲ بر یک سه‌شنبه شب شاگردانش مقابل بلژیک گفت: ما فرصت بزرگی را از دست دادیم. بازیکنانم در اواخر این بازی کم آوردند و بابت این شکست ناامید شدم. در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و همین باعث شد تا بلژیک با ایجاد فضای لازم برای خود به گل اولش برسد. روی گل دوم هم بلژیکی‌ها با تکلی خطرناک روی فقولی مرتکب خطا شدند. این اشتباه داوری ممکن است در بازی‌های دیگر این تورنمت هم رخ دهد. همیشه همینطور بوده و با تیم‌های ضعیفی مثل ما اینگونه رفتار می‌شود. به هر حال رسیدن بلژیک به دو گل در این بازی منطقی بود.

وی افزود: نیمه دوم اجازه خودنمایی به بازیکنان بلژیک را دادیم، چون از لحاظ فیزیکی تحلیل رفته بودیم. مارک ویلموتس هم با تعویض‌هایی که  انجام داد جان تازه‌ای به تیمش داد. نمی‌توانم بازیکنانم را به خاطر این شکست سرزنش کنم، چون تمام تلاش خود را کردند و همانطور که خواسته بودم به صورت گروهی بازی کردند.

سرمربی الجرایر تصریح کرد: ما در مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا قرار گرفتیم. فلینی یکی از بهترین فوتبالیست‌های اروپاست و با ورودش به میدان روند بازی را به خصوص از لحاظ فیزیکی تغییر داد. او در نبردهای هوایی خیلی خوب عمل کرد به طوری که بازیکنانم نمی‌توانستند او را مهار کنند. فلینی بازیکنی فوق‌العاده است که می‌تواند کمک شایانی به تغییر روند بازی کند.

حلیل‌هودزیچ ۵۶ ساله در پایان خاظرنشان کرد: به بازیکنانم بابت روحیه‌ای که از خود به نمایش گذاشتند تبریک می‌گویم. ما نیاز داریم تا بازیکنان‌مان را از لحاظ جسمانی و روانی تقویت کنیم. از حالا هم باید خودمان را برای بازی با کره‌جنوبی آماده کنیم، چون دیدار خیلی مهمی برای‌مان خواهد بود. اکنون وقت گریستن نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.