سایت فیفا اولین تساوی بدون گل جام بیستم را برای شاگردان کارلوس کی‌روش نتیجه‌ای قابل قبول و برای عقاب‌ها ناامیدکننده توصیف کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ سایت فیفا در خصوص تساوی بدون گل ایران و نیجریه در ورزشگاه بایکسادای شهر کوریتیبا که اولین تساوی و اولین بازی بدون گل جام جهانی ۲۰۱۴ نوشت: اولین تساوی جام جهانی ۲۰۱۴ دوشنبه شب (بامداد سه‌شنبه به وقت تهران) در سیزدهمین بازی رقابت‌ها رقم خورد. عدد ۱۳ برای نماینده منظم و سازمان‌یافته آسیا با بدشانسی همراه نبود اما در مورد حریف آفریقایی‌اش این موضوع صدق نمی‌کرد، تیمی که زمین را با کسب نتیجه‌ای ضعیف‌تر از آنچه که انتظار داشت ترک کرد.

در ادامه این گزارش می‌‌خوانیم: موقعیت‌های گلزنی دو تیم در دومین بازی گروه F در کوریتیبا کم تعداد بودند. با توجه به تجربه بیشتر و کیفیت بازیکنان، نیجریه آن تیمی بود که همه برای آن شانس بیشتری جهت کسب پیروزی قائل بودند اما این تیم ملی ایران بود که خطرناک‌ترین موقعیت‌ها را برای رسیدن به گل داشت و کی‌روش دلیل آن تعهد و انگیزه بازیکنانش برای کسب پیروزی می‌دانست.

فیفا گزارش خود را اینگونه ادامه داده است: برای نیجریه‌ای‌ها، ‌تیمی که در ۹ بازی اخیر خود در جام جهانی نبرد است،‌ نتیجه بسیار دورتر از آن چیزی بود که تصور می‌کرد. استفان کشی، سرمربی نیجریه دلیل آن را اینگونه توضیح می‌دهد: نیمه اول خوب بازی کردیم. مهاجمان‌مان فعال بودند و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند. نیجریه در نیمه دوم نظم خود را از دست داد. به ایران تبریک می‌گویم چون این تیم به برنامه بازی‌اش پایبند ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.