مجری و کارشناسان برنامه ورزشی «برازوکا» در شب بازی تیم ملی ایران برابر نیجریه، با پوشیدن لباس تیم ملی، به حمایت از ملی‌پوشان پرداختند.


به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی ایران دوشنبه شب نخستین بازی خود را در گروه ششم جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل برابر نیجریه با تساوی بدون گل به پایان برد.

مجری و کارشناسان برنامه تحلیلی - خبری «برازوکا» که از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود، با پوشیدن پیراهن‌ تیم ملی به حمایت از شاگردان کارلوس کی‌روش پرداختند.

پوشیدن پیراهن تیم ملی در برنامه‌های تلویزیونی آن هم نه از سوی ورزشکاران که از سوی کارشناسان و مجریان ورزشی، اقدامی نسبتا جدید در تلویزیون به شمار می‌آید که با بازخورد مثبت بینندگان برنامه نیز همراه شده است.

به نظر می‌رسد در دنیای رقابت رسانه‌ای شکستن الگوهای قدیمی و نوآوری‌هایی از این دست می‌تواند در افزایش جذب مخاطب موثر باشد.

پیش از این در خرداد ماه سال ۹۲ و در آستانه‌ دیدار سرنوشت‌ساز تیم ملی ایران و تیم ملی لبنان از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ نیز، مجریان و میهمانان برنامه «عشق من، ایران من» که از شبکه سه سیما پخش می‌شد، پیراهن تیم ملی ایران را پوشیده بودند.

به گزارش ایسنا، شبکه ورزش سیما در آستانه جام‌جهانی برزیل، با تهیه مجله تحلیلی - خبری «برازوکا» به استقبال این رقابت‌ها رفته است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی پیمان یوسفی و مزدک میرزایی در طول جام جهانی هر شب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن شبکه ورزش می‌رود و به بررسی آخرین خبرها از جام بیستم می‌پردازد.

مهدی توتونچی و پژمان نجات‌پور مجریان این برنامه در کنار هشت خبرنگار رسانه‌های ورزشی به بررسی و مرور خبرها و رخدادهای جام‌جهانی می‌پردازند. وحید نمازی، احسان محمدی، محمد علیجانی بائی، چیا فوادی، فرخ حسابی، علیرضا اشرف، رسول مجیدی و آرش محمدی خبرنگارانی هستند به مرور خبرها و رخدادهای جام جهانی بیستم فوتبال در برازوکا می‌پردازند.

«برازوکا» نام خود را از عنوان توپ مخصوص جام‌جهانی برزیل وام گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.