کارشناس فوتبال ایران ‌گفت: تیم ملی ایران بازی خوبی مقابل نیجریه انجام داد و تاکتیک خوبی را در نظر گرفت.
بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی بدون گل ایران و نیجریه در جام جهانی عنوان کرد: بازی خیلی خوبی را از سوی ایران مشاهده کردیم و با یک برنامه‌ریزی مناسب توانستیم حریف را کنترل کنیم با توجه به عملکرد نیجریه تساوی نتیجه بسیار خوبی بود.

وی در مورد انتقادی که برخی‌ها نسبت به عملکرد دفاعی ایران انجام می‌دهند، اظهار داشت: بدون شک اگر ببینید هوا ابری است و باران می‌بارد برای جلوگیری از خیس شدن با خود چتر می‌بریم و اگر این کار را انجام ندهیم کار منطقی نیست شرایط فوتبال ما به گونه‌ای است که این نوع از بازی مناسب ایران است و در غیر این صورت نمی‌توانید موفق شوید.

کارشناس فوتبال ایران در مورد دیدار دوم ایران مقابل آرژانتین خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم نوع بازی آرژانتین با نیجریه تفاوت زیادی دارد اگر به همین روش بازی کنیم و بتوانیم نتیجه بگیریم و بازی با تساوی به پایان برسد یک شاهکار را رقم زدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به انجام چنین اتفاقی امید دارد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم.

ذوالفقار نسب در پاسخ به این سؤال که چه پیشنهادی برای بازی مقابل آرژانتین دارد، اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم.

وی در مورد بازی با بوسنی خاطرنشان کرد: باید منتظر دیدار بوسنی و نیجریه باشیم و سپس در مورد این تیم قضاوت کنیم. نوع بازی بوسنی با نیجریه فرق می‌کند. بازی این دو تیم برای ایران بسیار حیاتی است و باید ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اینکه بازیکنان ایران به خوبی به وظایف خود عمل کردند، اظهار داشت: حتی بازیکنان ذخیره هم پس از ورود در میدان بسیار با تمرکز کار می‌کردند و شرح وظایف خود را به خوبی انجام می‌دادند.

ذوالفقار نسب در مورد حضور علیرضا حقیقی درون دروازه یادآور شد: ما سالهاست که درون دروازه دچار مشکل هستیم و امیدوارم حقیقی بتواند در دو بازی آینده هم عملکرد خوبی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.