هافبک تیم ملی فوتبال برزیل گفت: بازیکنان برزیل بزرگ فکر می‌کنند و به چیزی فراتر از بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی می‌اندیشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال برزیل از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (سه‌شنبه)  در ورزشگاه فورتالزا به مصاف تیم ملی مکزیک خواهد رفت، دیداری که به نظر اسکار می‌تواند جدالی سخت باشد.

برزیل دیدار دومش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ را امروز برابر مکزیکی انجام خواهد داد که در المپیک ۲۰۱۲ توانسته بود این تیم را حذف کند.

هافبک چلسی که در دیدار اول برابر کرواسی موفق به گلزنی شده بود، در مورد این بازی گفت: در جام کنفدراسیون‌ها مکزیک را شکست دادیم اما در المپیک لندن به این تیم باخته بودیم.

وی افزود: تیم حال حاضر مکزیک تیم خوبی است که در ضدحملات می‌تواند خطرساز باشد اما بازیکنان برزیل بزرگ فکر می‌کنند و به چیزی فراتر از بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی می‌اندیشند.

اسکار همچنین اظهار داشت: برای بازی با مکزیک هالک را نخواهیم داشت اما کاملاً مطمئنم برنارد می‌تواند جانشین خوبی برای مهاجم مصدوم ما باشد. باید این را بدانیم مکزیک متفاوت‌تر از کرواسی بازی می‌کند و شاید این کار را برای ما سخت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.