سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پیش از رویارویی با مکزیک در دیدار دوم جام جهانی اعلام کرد هر بار مقابل این تیم قرار گرفته‌اند دچار مشکل شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ دیدار تیم‌های ملی فوتبال برزیل و مکزیک امشب و از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه کاستلائو آغاز خواهد شد.

برزیل که در دیدار افتتاحیه موفق شده بود کرواسی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد به مصاف مکزیکی خواهد رفت که با یک گل مقابل کامرون به برتری رسیده بود. این دو تیم اکنون در رده‌های اول و دوم گروه A قرار دارند و پیروز این میدان بدون شک راهی مرحله حذفی رقابت‌ها خواهد شد.

لوییس فلیپه اسکولاری در مورد رویارویی با مکزیک گفت: هر بار که مقابل مکزیک بازی کردیم دچار مشکل شدیم. به همین خاطر همه بازیکنان با این دیدار آشنا هستند. آنها باید شرایط خوبی از ابتدا تا انتهای این دیدار داشته باشند. هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و توانایی کار با توپ در روی زمین را دارند. تمرین‌های ویژه‌ای برای رویارویی با مکزیک انجام داده‌ایم و اگر بتوانیم به پیروزی برسیم در شرایط بسیار خوبی برای رسیدن به مرحله بعد قرار می‌گیریم.

اسکولاری افزود: مکزیک تیمی متفاوت با کرواسی است. آنها در زمین خودشان به حفظ توپ می‌پردازند و تیمی بسیار خطرناک در ضد حمله‌ها هستند. سال گذشته با مکزیک پیکار کردیم اما رویارویی با این تیم در سال جاری و آن هم در جام جهانی سخت‌تر است زیرا در جام جهانی همه برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.