مهاجم آرسنالی ژرمن‌ها پیروزی این تیم مقابل پرتغال را به اسطوره فرمول یک تقدیم کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکاس پودولسکی، مهاجم تیم ملی آلمان در پی پیروزی ۴ بر صفر این تیم مقابل پرتغال در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: مایکل شوماخر دوست خوب من است و خبر مرخص شدن وی از بیمارستان برای همه ما خیلی مهم بود. او در حال بهبودی است و این خبر واقعاٌ خوبی است. البته که خبر مرخص شدن وی از بیمارستان به ما کمک کرد. زمانی‌ که خبر خوبی از یک دوست خوب می‌شنوید به شما روحیه می‌دهد. به شخصه زمانی‌ که خبر ترخیص مایکل را از بیمارستان شنیدم خیلی خوشحال شدم.

مهاجم آرسنال تصریح کرد: این پیروزی را به شوماخر تقدیم می‌کنم. اگر هم موفق به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ شویم به طور حتم آن را هم به او تقدیم خواهیم کرد. شوماخر دوست خوبم است که اتفاقاً علاقه شدیدی به فوتبال دارد. شاید او بازی را نگاه و یا از نتیجه اطلاع پیدا کرده باشد.

مایکل شوماخر، اسطوره رقابت‌های اتومبیلرانی فرمول یک بیمارستان گرنوبل فرانسه را ترک کرد تا ادامه مراحل درمانی‌اش در بیمارستان دانشگاه لائوزان سوئیس پیگیری شود.

شوماخر در ماه دسامبر ۲۰۱۳ (دی ماه سال ۱۳۹۲) در یک حادثه در پیست اسکی مریبل فرانسه در اثر برخورد با صخره دچار خونریزی مغزی شد و از آن زمان تاکنون در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.