کارشناس فوتبال کشورمان گفت: یک امتیاز مقابل نیجریه برای کی‌روش و تیم ملی اهمیت زیادی داشت.
میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی تیم ملی ایران مقابل نیجریه در جام جهانی اظهار داشت: در این بازی کی‌روش نسبت به سرمربی نیجریه به هدفش رسید که آنهم کسب یک امتیاز پیش از دیدار حساس مقابل آرژانتین بود. به نظر من دفاع مطلق یک بازی جواب می‌دهد اما در بازی‌های بعدی به مشکل خواهیم خورد. بازی چنگی به دل نزد و تماشاگرپسند نبود اما برای خود کی‌روش و تیم ملی این تساوی اهمیت زیادی داشت.

وی در مورد نیجریه گفت: آنها هیچ برنامه‌ای برای حمله نداشتند شاید اگر یک مربی اروپایی به جای استفان کشی سرمربی نیجریه روی نیمکت این تیم نشسته بود آنها بهتر کار می‌کردند. نیجریه فقط رو به بازی مستقیم آنهم برای مهاجم هدف آورده بود.

وی عنوان کرد: بهترین بازیکنان ما دفاع وسط بودند صادقی و حسینی مسئولیتی که داشتند به خوبی انجام دادند یکی از کارهایی که اجازه نداد نیجریه به هدفش برسد همین خط دفاعی خوب بود.

کارشناس فوتبال ایران گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم در نیمه نخست بازیکنان ما استرس زیادی داشتند و ۸۰ درصد زیر توپ می‌زدند نیمه دوم به خود باوری نسبی رسیدیم و توانستیم حملاتی هم داشته باشیم. در مجموع شروع خوبی بود.

ماجدی با اشاره به اینکه برخی با این تساوی عنوان می‌کنند مقابل آرژانتین هم می‌توانیم نتیجه بگیریم گفت:‌ این سطح توقع را بالا بردن است. آرژانتین مانند نیجریه تنها با یک تاکتیک بازی نمی‌کند. سرمربی آنها با نیجریه خیلی فرق دارد اگر بخواهیم دفاع مطلق داشته باشیم آرژانتین می‌تواند این دفاع را بشکند. باید یک مقدار بیشتر در حمله شرکت کنیم. ما مقابل نیجریه هیچ برنامه‌ای برای حمله نداشتیم.

وی عنوان کرد: ما فقط دفاع کردیم در خوشبینانه‌ترین حالت با سه امتیاز می‌توانیم سه بازی را به پایان برسانیم.

وی در خصوص حضور حقیقی در درون دروازه گفت: به هر حال تیم ملی دوماه در اردو بوده و کی‌روش و دن گاسپار در تست‌هایی که داشتند حقیقی انتخاب شده است. هر چند نیجریه موقعیت چندانی روی دروازه ما نداشت اما در تک حملات هم حقیقی خوب کار کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.