مدافع و مهاجم تیم ملی پرتغال به دلیل مصدومیت بازی‌های مرحله گروهی تیم‌شان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان شکست ۴ بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی پرتغال مقابل آلمان در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی ۲۱۰۱۴ برزیل فابیو کونترائو، مدافع این تیم دچار مصدومیت شد و به اجبار در دقیقه ۶۵ جای خود را به آندره آلمیدا داد. پیش از وی هم هوگو آلمیدا، مهاجم این تیم به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرده بود.

کونترائو ۲۶ ساله در گفت‌و‌گو با روزنامه «آس» اسپانیا در این باره گفت: صادقانه بگویم که فکر می‌کنم این دوره از جام جهانی برایم تمام‌ شده است. مطمئنم که مصدومیتم جدی است، هر چند امیدوارم در این مورد اشتباه کرده باشم. متأسفانه چنین اتفاقاتی در شغل ما طبیعی است.

مدافع رئال‌مادرید تصریح کرد: شکست سنگین مقابل آلمان و مصدومیتم باعث شد تا یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی‌ام رقم بخورد ولی با این وجود هنوز ۲ بازی دیگر در مرحله گروهی در پیش و همچنان شانس صعود به دور دوم را داریم.

پزشک تیم پرتغال عنوان کرد فابیو کونترائو و هوگو آلمیدا به علت مصدومیت به مدت ۱۰ روز تا ۳ هفته دور از ترکیب این تیم خواهند بود. به این ترتیب این ۲ بازیکن قطعاً بازی پرتغال مقابل غنا و آمریکا از گروه G را از دست خواهند داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.