سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا از پیروزی برابر غنا بسیار خوشحال است. او تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست و معتقد است که این تیم می‌تواند جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال آمریکا موفق شد در نخستین بازی خود در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل با نتیجه دو بر یک غنا را از پیش رو بردارد.
یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا از پیروزی تیمش بسیار خوشحال و معتقد است که در این دیدار عدالت اجرا شد و تیمش باید سه امتیاز را به دست می‌آورد.
سرمربی آلمانی آمریکا گفت: از پیروزی تیمم خوشحال هستم و به بازیکنانم افتخار می کنم. بازیکنان ما در این دیدار نهایت سعی خود را داشتند و تا پایان برای کسب پیروزی جنگیدند. ما برای پیروزی به میدان آمده بودیم و خوشبختانه در نهایت به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. خوشحالم که سه امتیاز حساس این دیدار به ما رسید.

او ادامه داد: بعد از آن که غنا گل تساوی را به ثمر رساند روحیه خود را از دست ندادیم و به تلاشمان ادامه دادیم. در دقایق پایانی به دنبال زدن گل برتری بودیم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. پیروزی بزرگی را به دست آوردیم. غنا تیم بسیار خوبی است و در ۹۰ دقیقه ما را اذیت کرد. بازیکنان این تیم هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و نهایت تلاش خود را در زمین نشان دادند اما در نهایت این ما بودیم که سه امتیاز را به دست آوردیم و بر این باورم که شایسته این پیروزی بودیم. نشان دادیم که چه تیم با روحیه و منسجمی هستیم. همه ما برای پیروزی یک دل شدیم. با این پیروزی یک چیز را ثابت کردیم و آن این که برای پیروز شدن باید تا آخرین ثانیه‌ها جنگید.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: آمریکا سه امتیاز این دیدار را به دست آورد و کاملا شایسته آن بود. غنا در جام جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ موفق شد برابر تیم ما به پیروزی برسد و بازیکنان به خوبی این موضوع را می‌دانستند به همین خاطر می‌خواستند دیگر اجازه ندهند تا غنا پیروز میدان شود. جام‌جهانی طعم و بوی خاص خود را دارد. به خوبی می‌دانیم که باید برابر حریفان قوی و سخت کوشی به میدان رویم. همه تیم ها در جام جهانی قوی هستند و هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد. گروه بسیار سختی داریم. در دو بازی آینده خود باید به مصاف تیم های برویم که از شانس های اصلی قهرمانی به شمار می آیند.

کلینزمن که در جام جهانی ۲۰۰۶ هدایت تیم ملی فوتبال آلمان را برعهده داشت در پایان سخنان خود گفت: الان باید از این پیروزی خوشحال باشیم و جشن بگیریم. بعد از آن خود را آماده دیدار حساس برابر پرتغال خواهیم کرد. به خوبی می دانیم که دیدار بسیار سخت و حساسی پیش رو داریم اما با روحیه و شادابی که در دیدار امشب از خود نشان دادیم در پی آن هستیم که برابر پرتغال هم خوب ظاهر شویم و به پیروزی برسیم. من به صعود به دور بعد فکر می کنم و به خوبی می دانم که این کار با تلاش زیاد بازیکنان عملی خواهد شد. برای رسیدن به یک هدف باید نهایت تلاش را داشت.
دیدار تیم ملی فوتبال آمریکا برابر پرتغال در حالی برگزار می شود که یاران کریستیانو رونالدو در دیدار نخست خود با چهار گل برابر آلمان تن به شکست دادند. در این گروه تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی پر گلی که برابر پرتغال به دست آورد با تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.