مدافع تیم‌ملی گفت: نیجریه‌ای‌ها بازیکنان باتجربه‌ای در ترکیب خود داشتند اما کی‌روش از همه آنها باتجربه‌تر بود.
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از برزیل، مهرداد پولادی پس از تساوی بدون گل ایران در اولین دیدار جام‌جهانی مقابل نیجریه گفت: همه در جریان مصدومیت من بودند. سختی‌های زیادی کشیدم اما خدا به من عزت داد و با کمک دوستان و لطف خدا توانستم در جام‌جهانی بازی کنم. بدون شک اگر دعای خیر مردم نبود تا این اندازه خوب بازی نمی‌کردیم.

وی در مورد اینکه برای اولین‌بار در جام‌جهانی دیدارهایمان را با باخت شروع نکردیم گفت: در گروه سختی هستیم و در اولین بازی در جام‌جهانی مهم این است که نباختیم. ما دو بازی مهم دیگر در پیش داریم و اگر همین‌طور مردم و رسانه‌ها پشت تیم‌ملی باشند در آن دو دیدار هم می‌توانیم امتیاز بگیریم. در واقع اگر پشت هم باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

پولادی گفت: مهم این است که بازی به بازی پیش برویم و اولین بازی در جام‌جهانی برابر نیجریه مهم‌ترین بازی بود.

مدافع تیم‌ملی یادآور شد: البته تیم‌ملی بازی‌های بین‌المللی کمی داشت و ما فقط ۴ دیدار تدارکاتی انجام داده بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانست در بازی برابر نیجریه در ترکیب ثابت تیم‌ملی قرار دارد گفت: کی‌روش از دو روز قبل از مسابقه ترکیب را گفت تا روی این بازی تمرکز کنیم. مربی بزرگی روی نیمکت ما است و ما توانستیم از تجربه کی‌روش در این دیدار استفاده کنیم. نیجریه بازیکنان بزرگی از تیم‌های خوب اروپایی دارد اما کی‌روش تجربه‌اش از همه آنها بالاتر است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )