دستیار کارلوس کی‌روش گفت: ما ابتدا قصد داشتیم بازیکنان نیجریه خسته شوند و پس از آن حملات خود را انجام دهیم.
مارکار آقاجانیان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به برزیل، در خصوص تساوی بدون گل تیم ملی مقابل نیجریه اظهار داشت: ما برای لحظه به لحظه این بازی برنامه داشتیم، بازیکنان طبق خواسته‌های کی‌روش پیش رفتند و در نیمه اول قصد داشتیم بازی را کنترل کنیم و در نیمه دوم به گل برسیم.

وی ادامه داد: بازیکنان نیجریه بازیکنانی سرعتی و قدرتی هستند که باید آنها را کنترل می‌کردیم، ما هم این کار را انجام دادیم و هنگامی که آنها خسته شدند تلاش‌مان را بیشتر کردیم و حملات بیشتری روی دروازه آنها انجام دادیم، همه چیز خوب بود اما در ضربات پایانی اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

آقاجانیان در خصوص روحیه بازیکنان یادآور شد: ما مقابل آرژانتین هم بازی خوبی انجام خواهیم داد، از لحاظ روحی بازیکنان آماده هستند برای برد وارد میدان شدیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد، برای لحظه به لحظه برنامه داشتیم و باید چنین موضوعی در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد، مطمئن باشید در مقابل آرژانتین هم بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذاریم.

مربی تیم ملی در مورد اینکه شایعه شده کارلوس کی‌روش پس از بازی با نیجریه قرار است خداحافظی کند، گفت: چنین چیزی مطرح نبوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.