هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت که این تیم می‌توانست در بازی برابر نیجریه به پیروزی برسد.
به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به برزیل، آندرانیک تیموریان پس از تساوی بدون گل تیم ملی کشورمان برابر نیجریه اظهار داشت: ما در این بازی چند موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

هافبک تیم ملی ایران اضافه کرد: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و با توجه به این مسئله امیدوارم که در بازی بعدی نیز همینطور خوب ظاهر شویم. 

وی در مورد اینکه آیا از عملکردش در دیدار برابر نیجریه راضی است، عنوان کرد: کی‌روش و کادر فنی باید از من راضی باشند. تا جایی که در توانم بود بازی خودم را انجام دادم. مهم موفقیت تیم است و شخص معنی ندارد. ما در جام جهانی نماینده ۷۵ میلیون ایرانی هستیم.

تیموریان در خصوص دیدار بعدی ایران برابر آرژانتین گفت: بازی با آرژانتین قطعاً بازی سختی خواهد بود. آنها یک برد کسب کرده‌اند و اکنون در صدر جدول گروه حضور دارند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. البته ما هم یک امتیاز گرفته‌ایم اما آرژانتینی‌ها بازیکنان بهتری دارند. بیشتر بازیکنان آرژانتین در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و این کارمان را سخت می‌کند.‬‎

‫وی با بیان اینکه امید ایران برابر آرژانتین به خداست، عنوان کرد: به دنبال موفقیت ایران هستیم و می‌خواهیم پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )