کارشناس فوتبال ایران گفت: بازیکنان ما در مقابل نیجریه نمره قبولی گرفتند.
مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی بدون گل ایران مقابل نیجریه گفت: تیم ملی ایران بازی خوبی به نمایش گذاشت با توجه به شرایط فوتبالی ایران وضعیت خوبی داشتیم در ۱۵ دقیقه ابتدای بازی خوب کار نکردیم اما پس از آن شکل تیمی بهتری پیدا کردیم با یک دفاع خوب و متمرکز و ارائه بازی باهوش توانستیم روزنه‌های دفاعی را ببندیم و با جمع شدن در زمین خودی حملات نیجریه را مهار کنیم. مشکلی که در این بازی ما را تهدید می‌کرد ضربات ایستگاهی بود و ما هم می‌توانستیم روی این حربه به حریف آسیب بزنیم.

نامجومطلق در ادامه خاطرنشان کرد: بازی پایاپای بود نیجریه دنبال کسب پیروزی بود و ما می‌خواستیم روی ضد حمله موقعیت‌سازی کنیم و با حفظ توپ نبض بازی را در اختیار بگیریم در کل بازی راضی کننده‌ای دیدم و در کار دفاعی بسیار خوب عمل کردیم و توانستم شکل تیمی را حفظ کنیم.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: براساس توانایی‌های خودمان بازی کردم آمدیم ابتدا گل نخوریم و این تاکتیک خوبی بود مقابل تیم‌های که از لحاظ فیزیکی قوی‌تر هستند باید تجمع ایجاد کنیم و روی ضدحملات موقعیت بسازیم.

وی در مورد ادامه بازی‌های ایران در جام جهانی مقابل آرژانتین و بوسنی تأکید کرد: همین که مقابل نیجریه شکست نخوردیم می‌تواند این مسئله از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کند. باید در ادامه بازی‌ها با صلابت بیشتری بازی کنیم دیدار مقابل آرژانتین قابل پیش‌بینی نیست و ما مقابل تیمی به میدان می‌رویم مدعی کسب جام است و انتظار زیادی از ما نمی‌رود نمایش و کیفیت خوب در این مسابقه می‌تواند مردم را راضی کند. صحبت من روی تیم ملی بوسنی است این تیم را بسیار خوب دیدم آنها در مقابل آرژانتین عملکرد خوبی داشتند ما باید روی این بازی تمرکز کنیم.

نامجومطلق در ادامه یادآور شد: قدرت تیمی نیجریه را نمی‌توان با بوسنی مقایسه کرد نیجریه یک تیم با سرعت و فیزیکی بود بوسنی تیمی با برنامه‌تر و تاکتیکی‌تر نسبت به نیجریه است.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ایران با تمام توان مقابل نیجریه ظاهر شدند، عنوان کرد: اعتقاد دارم با تمام توان بازی کردیم و بازیکنان ما نمره قبولی می‌گیرند ما ۹۰ دقیقه جنگنده ظاهر شدیم و اگر بخواهم از بهترین بازیکنان ایران در این بازی نام ببرم باید به رضا قوچان‌نژاد و آندرانیک تیموریان اشاره کنم که بسیار خوب عمل کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.