بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: تیم ملی نیجریه در نیمه دوم موقعیت نداشت و به خوبی آنها را کنترل کردیم.
محسن عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی ایران و نیجریه در اولین دیدار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، در یک ربع ابتدایی مسابقه با توجه به اینکه فشار جام جهانی روی بازیکنان بود و استرس حضور مقابل دیدگان اکثر فوتبال دوستان جهان را داشتند، نتوانستیم حرکت خوبی داشته باشیم اما هرچه بازی رو به جلو رفت بهتر بازی کردیم.

وی افزود: در ادامه بازی دویدن‌ها و دفع توپ‌های بازیکنان ایران بسیار خوبتر شد شاید همه دنیا از دیدن این بازی کسل شدند و از نظر فنی مسابقه باری ما جالب نبود اما این عملکرد ارزش یک امتیاز را داشت ما همیشه در دیدارهای ابتدایی جام جهانی شکست خوردیم اما برای اولین بار امتیاز گرفتیم، با ارائه یک بازی منطقی و دفاع تیمی منطقی توانستیم به امتیاز برسیم. در نیمه دوم نیجریه موقعیت نداشت و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد از نظر تاکتیکی شیوه خوبی را اتخاذ کردیم.

عاشوری در مورد بازی مقابل آرژانتین تصریح کرد: مسابقه سختی در پیش داریم، آرژانتین بازیکنان تکنیکی دارد که شاید در مصاف‌های یک مقابل سه هم بتوانند موفق باشند باید هوشیار باشیم و در بخش دفاعی منظم عمل کنیم، با ارائه تاکتیک مناسب می‌توانیم مقابل آرژانتین به موفقیت برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.