هافبک سابق تیم‌ملی فوتبال ایران و استقلال گفت: رضا قوچان‌نژاد در بازی امروز عملکرد بی‌نقصی داشت.
مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نیمه اول دیدار ایران مقابل نیجریه گفت: در ۱۵ دقیقه ابتدایی، ایران تحت تاثیر رقابت‌های جام‌جهانی و تیم نیجریه بود. فوتبال سردرگمی را در این مدت ارائه دادیم اما پس از گذشت ۱۵ دقیقه به انسجام تیمی رسیدیم.

وی افزود: تا پایان نیمه اول فشار نیجریه را برداشتیم و خیلی مسلط بودیم، می‌توانیم بگوییم از دقیقه ۱۵ تا ۴۵ کفه ترازو به نفع ما شد و دیدیم که موقعیت‌هایی را به وجود آوردیم. قوچان‌نژاد بازی بدون نقصی را ارائه کرد و با حفظ توپ زمان را در اختیار بازیکنان گذاشت تا آنها به سمت جلو نفوذ کنند. حتی ضربه سر قوچان‌نژاد می‌توانست به گل تبدیل شود، امیدوارم در نیمه دوم همین شرایط ادامه پیدا کند، همانطور که نباید به نیجریه ضربه ایستگاهی بدهیم، خودمان می‌توانیم از این حربه به گل برسیم.

نامجومطلق در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند در نیمه دوم به گل برسد؟ تصریح کرد: بازی سختی است و نباید توانایی حریف را ندیده بگیریم، امیدوارم در نیمه دوم روند ایران در ۳۰ دقیقه پایانی نیمه اول ادامه پیدا کند، ما می‌توانیم باز هم موقعیت بسازیم و هرچقدر هافبک‌های ما از خط دفاعی فاصله بگیرند و به جلو حرکت کنند، شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.