فیزیوتراپ تیم ملی گفت: خیلی برایم جالب است که ایرانی‌ها همانند برزیلی‌ها تا این حد عاشق فوتبال هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برونو ماتزیوتی، فیزیوتراپ تیم فوتبال کورینتیانس که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به تیم ملی ایران اضافه شده است، اظهار داشت: در ترکیب تیم ملی ایران بازیکنانی هستند که در طول سال به طور میانگین ۴۵ بازی انجام دادند. این در حالی است که برخی از آنها بین ۷۰ تا ۶۰ بازی در طول سال انجام دادند. هدف ما این است که آنها را از لحاظ فیزیک بدنی به شرایط برابری برسند.

وی ادامه داد: خیلی برایم جالب است که ایرانی‌ها همانند برزیلی‌ها تا این حد عاشق فوتبال هستند. مثل این می‌ماند که این دو کشور دوقلو هستند.

فیزیوتراپ باشگاه کورینتیانس با بیان اینکه ایرانی‌ها شباهت زیادی به برزیلی‌ها دارند،گفت: تنها می‌توانم از آنها تمجید کنم. ایرانی‌ها از پیشنهاد همکاری من به خوبی استقبال کردند. 

وی در تمجید از کی‌روش خاطرنشان کرد: من این فرصت را پیدا کردم که با یک مربی‌ فوق‌العاده که سال‌ها تجربه کار در منچستریونایتد را با الکس فرگوسن داشته کار کنم. او سابقه مربیگری رئال‌مادرید، پرتغال و آفریقای جنوبی را هم دارد و این تجربه‌ای غیر قابل تصور برای من است. پیش از این از او شناخت‌ داشتم.

ماتزیوتی گفت: حضور تیم ملی ایران در کمپ یواخیم گراوا فرصت استثنایی برای باشگاه کورینتیاس بود تا کیفیت و پیشرفت خود را به جهانیان نشان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.