برای برگزاری دیدار ایران و نیجریه پلیس شهر کوریتیبای برزیل به حالت آماده باش درآمده است.
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از برزیل، درحالی که فقط چند ساعت به دیدار ایران و نیجریه باقی مانده پلیس شهر کوریتیبا به منظور امنیت در این شهر به حالت آماده باش درآمده و تمام خیابان‌های منتهی به ورزشگاه بایکسادا بسته شده است.

* گفته می‌شود حدود ۵ هزار ایرانی از تیم ملی کشورمان در دیدار با نیجریه حمایت خواهند کرد و تا به این لحظه شرایط ایرانی‌ها بهتر از همتایان نیجریه‌ است.

* از ساعت ۸ صبح امروز به وقت برزیل درهای ورزشگاه باز شده و تماشاگران می‌توانند پس از عبور از گیت‌های پیش‌بینی شده به سکوهای ورزشگاه بروند.

* نکته قابل توجه ازدحامی است که برای ورود به ورزشگاه در مقابل گیت‌ها ایجاد شده است. در این بین بیشتر تماشاگران ایرانی با لباس و پرچم کشورمان حضور دارند.

* برخی از کارمندان سازمان‌ها و ادارات شهر کوریتیبا برای دیدار به ورزشگاه دعوت شدند و قرار است با یونیفرم‌های مخصوص این دیدار را از نزدیک تماشا کنند. البته این کار بیشتر از این لحاظ انجام می‌شود که ورزشگاه خالی نمانده و مملو از تماشاگر جلوه داده شود.

* مردم شهر کوریتیبا به خاطر همزبان بودن با سرمربی پرتغالی تیم ملی بیشتر طرفدار تیم ملی کشورمان هستند.

* در حال حاضر در مقابل در هتلی که تیم ملی کشورمان در آن استقرار دارد ازدحام شدیدی از هواداران ایرانی به وجود آمده و مسئولان در حال توزیع لباس تیم ملی و پرچم‌های کشورمان در بین آنها هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.