سرمربی پیشین آلبی‌سلسته تأکید کرد هافبک آرسنال در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکی از مهره‌های اصلی یواخیم لو خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال در مراحل پایانی فصل اخیر  لیگ برتر آنچنان که باید روی فرم نبود ولی یواخیم لو، سرمربی آلمان او را در ترکیب نهایی تیم خود برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار داد.

پس از اینکه مارکو رویس در دیدار دوستانه آلمان - ارمنستان دچار آسیب‌دیدگی شد و شانس حضور در جام جهانی را از دست داد حالا اوزیل ۲۵ ساله در کنار باستین شواین‌اشتایگری که ماه گذشته از بند مصدومیت رهایی یافته از مردان اصلی خط میانی ژرمن‌ها به شمار می‌آیند.

دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در آستانه دیدار آلمان - پرتغال از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به روزنامه «تایمز آف ایندیا» گفت: در یورو ۲۰۱۲ این دو تیم با یکدیگر همگروه بودند که آلمان با اختلاف جزئی موفق شد پرتغال را شکست دهد ولی این بار یواخیم لو اندیشه‌های متفاوتی در سر داشته و قصد دارد از فیلیپ لام در خط هافبک و از سامی خدیرا در خط دفاعی استفاده کند.

وی افزود: اوزیل یکی از عناصر اصلی تیم ملی آلمان در جام بیستم خواهد بود. در دیداری که مسعوت احتمالاً جای باستین شواین‌اشتایگر مصدوم در میانه میدان بازی خواهد کرد، او باید مقابل رونالدو، هم‌تیمی پیشین خود در رئال مادرید بایستد.

سرمربی پیشین آلبی‌سلسته همچنین عنوان کرد: بازی با پرتغال فرصت مناسبی برای میروسلاو کلوزه خواهد بود تا با زدن دو گل دیگر بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های جام جهانی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.