سفیر ایران در برزیل گفت: با توجه به انگیزه‌ای که در بازیکنان می‌بینم و همچنین کادر باتجربه به احتمال فراوان ایران شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات خواهد بود.
محمد علی قانع زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به بززیل در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اگر بخواهیم ارزیابی از تیم خودمان داشته باشیم باید بگویم که تیم ملی ما همین که موفق شده به جام جهانی صعود کند نشان دهنده این است که تیم شایسته‌ای است و کی‌روش هم مربی با تجربه‌ای است. مجموعه این مسائل در کنار انگیزه بازیکنان می‌توان نتیجه گرفت که تیم شایسته‌ای داریم و به احتمال فراوان در این دوره از بازی‌ها تیم ایران شگفتی‌ساز خواهد شد.

وی در مورد اینکه چقدر احتمال صعود ایران به مرحله بعدی را می‌دهد خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم مرحله مقدماتی را طی کند و بتواند به دور بعدی صعود کند. با توجه به انگیزه‌ای که در بازیکنان تیم ملی می‌بینم فکر می‌کنم بتوانیم نتایج درخشانی در ۳ بازی بگیریم.

سفیر ایران در برزیل در خصوص اولین دیدار مقابل نیجریه تصریح کرد: در مورد نیجریه باید بگویم که تیم قوی است. بیش از ۱۵ درصد بازیکنان این تیم در لیگ انگلیس بازی می‌کنند اما تیم ما به نظرم در این دوره نتایج شگفت‌آوری خواهد گرفت و امیدوارم شاهد پیروزی تیم ملی باشیم. برنامه‌ریزی‌های سفارت به شکلی است که بتوانیم به هموطنان و اعضای تیم در مرحله بعدی مسابقات هم خدمت‌رسانی کنیم.

قانع‌زاده در مورد اینکه به نظر می‌رسد شانس بالایی را برای صعود ایران در نظر گرفته یادآور شد: یک موسسه‌ پیش‌بینی کرده تیم ملی ایران به مرحله بعدی صعود می‌کند احساس درونی من هم چنین چیزی را می‌گوید به همین دلیل برنامه‌ریزی ما به این شکل است که در مرحله بعدی هم امکانات لازم را در اختیار افراد قرار دهیم.

وی افزود: سفارت از چند ماه پیش نشست‌هایی که با مسئولین شهر داشته تلاش کرده است که وسایل آسایش اعضای تیم را فراهم کند نگرانی‌هایی داشتیم که خوشبختانه مسئولان اطمینان لازم دادند که از تیم حمایت‌های امنیتی و لژستیکی خواهند کرد. در عین حال برای سرویس‌دهی تدارکات لازم را دیده‌ایم. پرچم‌هایی وارد شهر شده که بین هم‌وطنان پخش خواهد شد. نمایشگاهی از صنایع دستی و مراکز گردشگری داریم و هفته فیلم خواهیم داشت. رستوران‌های حلال را شناسایی کردیم و در سایت سفارت منتشر شده است.

وی در خصوص سفر خبرنگاران به برزیل تاکید کرد: توضیحاتی در مورد شرایط سفر شنیده‌ام حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد و تسهیلات لازم در اختیار آنها قرار داده می‌شود و در روزهای آینده قرار است این مسئله افزایش یابد.

سفیر ایران در برزیل در مورد اینکه آیا فکر می‌کند کشورمان هم بتواند روزی میزبانی این مسابقات را برعهده بگیرد گفت: ایران پتانسیل بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف دارد مهم این است که بتوان این پتانسیل‌ها را از بالقوه به بافعل تبدیل کنیم. در خصوص فوتبال باید مسیر طولانی طی کنیم تا بتوانیم به این جایگاه برسیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )