مهاجم تیم ملی فوتبال غنا اعلام کرد آمریکا تیم خطرناکی برای آنها در رقابت‌های جام‌ جهانی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، آساموا جیان پیش از دیدار امشب تیمش مقابل آمریکا در گروه G رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار داشت:‌ می‌دانیم که مردم درباره غنا چه فکری می‌کنند؛ آنها فکر می‌کنند غنا ضعیف‌ترین تیم این گروه است و سایر تیم‌ها مدعی هستند که این از لحاظ آماری درست است اما در فوتبال دیگر نمی‌توانید با تکیه بر شهرتتان پیروز شوید. پیروزی به این بستگی دارد که چه عملکردی در زمین داشته باشید. فکر می‌کنم تاکنون شگفتی‌های بسیاری را رقم زده‌ایم.

وی ادامه داد: نمی‌توانم بگویم که امشب چه اتفاقی خواهد افتاد اما به خودمان باور داریم و می‌دانیم که باید چه کاری در زمین انجام دهیم. لذت می‌بریم که ما را ضعیف‌ترین تیم گروه می‌دانند. ما خودمان خواهیم بود و کار درست را انجام خواهیم داد.

مهاجم تیم ملی فوتبال غنا خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنان ما در باشگاه‌هایشان عالی کار می‌کنند و در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. آمریکا تیم خوبی است و ما دو بار با آنها بازی کرده‌ایم. آمریکا بسیار خطرناک است اما ما اول به خودمان فکر می‌کنیم و سپس به حریفمان نگاه می‌کنیم.

وی اضافه کرد: فقط باید اعتماد به نفسمان را بسازیم. وقتی وارد زمین می‌شوید باید خودتان را با شیوه بازی آنها هماهنگ کنید. ما غنا هستیم و انتظار پیروزی برای غنا را داریم. آنها هم انتظار پیروزی دارند و فکر می‌کنم بازی جالبی داشته باشیم.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.