هافبک فرانسه پس از پیروزی پرگل مقابل هندوراس اعلام کرد هر پاس این تیم می‌توانسته به یک موقعیت خوب روی دروازه حریف بدل شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار نخست خود از گروه E موفق شد با نتیجه سه بر صفر هندوراس را شکست دهد.

کریم بنزما ۴۵ (پنالتی) و ۷۲ و نوئل والادارس ۴۸ (گل به خودی) برای فرانسه گلزنی کردند. این پیروزی موجب شد روند شکست ناپذیری خروس‌ها به ۶ دیدار پیاپی برسد. آنها همچنین در این ۶ دیدار ۲۱ گل زده‌اند.

متیو والبوئنا در مورد این دیدار گفت: همه چیز خوب پیش رفت. بازی‌های اینچنینی خیلی خوب هستند زیرا هر پاسی که می‌دهید موجب به وجود آمدن یک موقعیت روی دروازه حریف می‌شود. عملکرد ما به عنوان یک تیم آنقدر خوب بود که به آینده تیم‌مان امیدوارم. روند خوبی در ماه‌های گذشته داشتیم و تمامی اتفاق‌هایی که در کمپ تیم ملی رخ می‌دهند مثبت هستند.

والبوئنا در ادامه گفت: اینکه دیدیه دشان به من اعتماد کرده عالی است. به ما گفته بود که اگر خوب تمرین کنیم نتیجه‌اش را با حضور در ترکیب تیم ملی خواهیم گرفت. البته می‌دانم اکنون که در ترکیب تیم هستم مسئولیت بالایی دارم اما روزهای سخت هم بخشی از دوران فوتبال هستند. شاید اگر در زندگی همه چیز برایم ساده بود به اینجا نمی‌رسیدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.