مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین از پیروزی برابر بوسنی بسیار خوشحال است. او می‌گوید تیمش پیروزی بزرگی را به دست آورد و شروع بسیار خوبی در برزیل داشت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال آرژانتین نخستین گام خود در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل را با پیروزی برداشت و با نتیجه دو بر یک بوسنی را شکست داد.
سرخیو آگرو، مهاجم آلبی‌سلسته از نمایش تیمش برابر بوسنی راضی است. او از این که آرژانتین در نخستین دیدار خود به پیروزی رسیده، خوشحال است. آگرو پس از پیروزی تیمش در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: «بهترین راهکار برای شروع در هر رقابتی پیروزی است. در دیدار برابر بوسنی بارها اذیت شدیم اما در نهایت موفق شدیم سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوریم. شروع بسیار خوبی داشتیم و پیروزی بزرگی رابه دست آوردیم. این پیروزی به خاطر حمایت همه جانبه‌ای بود که تماشاگران از ما داشتند. هزاران هوادار آرژانتینی در ریودوژانیرو و دیگر شهرهای آرژانتین از ما حمایت کردند. "زنده باد آرژانتین!"
آگرو در دیدار برابر بوسنی نمایش خوبی داشت و ۸۷ دقیقه برای تیمش بازی کرد. تیم ملی فوتبال آرژانتین در دومین دیدار خود باید شنبه آینده به مصاف ایران برود.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.