مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ با اولین بازی تیم ملی آمریکا و نبرد سلسائو با مکزیک برای نزدیک‌تر کردن خود به مرحله حذفی پیگیری می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ در دومین بازی از گروه G‌ از ساعت ۲:۳۰ بامداد فردا (سه‌شنبه) به وقت تهران، تیم ملی آمریکا با هدایت یورگن کلینزمن در ورزشگاه داس دوناس شهر ناتال به مصاف تیم ملی غنا می‌رود.

در دومین بازی سه‌شنبه از ساعت ۲۰:۳۰، در دیدار نخست از گروه H تیم‌های ملی بلژیک و الجزایر در ورزشگاه مینیرو شهر بلوهوریزونته به مصاف هم می‌روند.

سومین بازی روز سه‌شنبه هم که از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا برگزار می‌شود از گروه A و میان برزیل میزبان و مکزیک است،‌ جایی که هر ۲ تیم در پی کسب دومین پیروزی در جام بیستم و افزایش شانس خود برای صعود به مرحله حذفی هستند.

امشب (دوشنبه) نیز ۲ بازی برگزار می‌شود که در بازی نخست از گروه G‌، تیم ملی آلمان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فونته‌نوای شهر سالوادور به مصاف پرتغال می‌رود و در دومین بازی هم که شروع ماموریت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ است،‌ شاگردان کارلوس کی‌روش از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه بایکسادای شهر کوریتیبا برابر تیم ملی نیجریه صف آرایی می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.