بازیکن تیم ملی نیجریه گفت:‌ مشکلی مالی در تیم ما وجود ندارد و قرار هم نیست که رئیس‌جمهورمان به ما پاداش بدهد.
به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به برزیل ژوزف یوبو، بازیکن تیم ملی نیجریه در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم با ایران در خصوص انتقادهایی که به بازی‌های اخیر عقاب‌ها شده، عنوان کرد: در دیدارهای قبلی بازیکنان‌مان برای کسب تجربه به میدان رفتند تا بتوانند اعتماد به نفس کسب کنند.

وی با بیان اینکه در بازی‌های قبلی برای پیدا کردن اشتباهات و درس گرفتن به میدان رفته‌اند، افزود: اکنون کاملاً آماده هستیم تا بازی‌های خوبی انجام دهیم.

بازیکن نیجریه در پاسخ به این سؤال که این تیم در مسابقات جام جهانی چقدر کیفیتش را افزایش خواهد داد، گفت: می‌دانم که کار سختی داریم و باید تیم‌مان را برای جلو رفتن «هل» بدهیم اما این احتمال وجود دارد که در جام‌جهانی دیگران را غافلگیر کنیم.

‫یوبو همچنین احتمال باخت تیمش در بازی‌های جام جهانی را داد اما تاکید کرد: اگر در این بازی‌ها شکست هم بخوریم، مسئله‌ای نیست چراکه باید تلاش خود را انجام دهیم تا پیشرفت کنیم.

وی در خصوص اوبی میکل بازیکن تیم ملی نیجریه که در تیم چلسی حضور دارد و سؤالی که خبرنگاران درباره این بازیکن پرسیدند، عنوان کرد: تیم فقط یک بازیکن نیست. امیدوارم که اوبی میکل بهترین بازی خود را انجام دهد. تیم ما به او و او هم به تیم احتیاج دارد، بنابراین امیدوارم در کنار هم نیجریه را به موفقیت برسانیم.

بازیکن تیم نیجریه در خصوص ورزشگاه بایکسادا که امشب (دوشنبه) میزبان دیدار این تیم با ایران است، اظهار داشت: جو فعلی بسیار خوب است. درباره ورزشگاه نیز باید بگویم وقتی شما دوستان‌تان را می‌بینید، کاملاً می‌توانید شرایط خوب را احساس کنید. اگر همه چیز خوب باشد و امنیت برقرار شود در مسابقه نیز شرایط خوبی به وجود می‌آید.

یوبو در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه مشکلات مالی نیجریه و قول‌های رئیس جمهور این کشور چقدر صحت دارد؟ گفت: همه چیز عالی است و در بین خودمان شرایط بسیار آرامی داریم. هرگز چنین چیزی وجود نداشته که شما گفتید و هیچ مشکلی در خصوص این مسئله نیست. رئیس جمهور نیجریه نیز قرار نیست به ما پاداشی بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.