سرمربی اکوادور پس از شکست تیمش برابر سوئیس عنوان کرد تیمش شایسته باخت نبوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اکوادور در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر سوئیس در حالی که تا دقیقه ۹۰ مساوی کرده بود، دروازه خود را باز شده دید تا شکست بخورد.

رینالدو روئدا سرمربی اکوادور پس از شکست تیمش برابر سوئیس گفت: شکست خوردیم تنها به این دلیل که در سه دقیقه پایانی مسابقه تمرکز‌مان را از دست دادیم و بازی از دست‌مان خارج شد. تاوان آن را هم دادیم و دروازه‌مان باز شد. بازی بسیار سختی برابر سوئیس داشتیم. به نظر من شکست امروز ما به خاطر اشتباهاتی بود که در دقایق حساس مسابقه مرتکب شدیم. تیم ما در طول مسابقه بازی بهتری به نمایش گذاشت و به هیچ شایسته چنین نتیجه‌ای نبود.

روئدا ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و موفق شدیم دروازه حریف را باز کنیم اما در نیمه دوم مسابقه نمی‌دانم تیمم چرا عقب نشست. پس از آنکه دروازه‌مان باز شد توانستیم چند حمله جدی روی دروازه حریف ایجاد کنیم اما باز هم به گل نرسیدیم و در یک صحنه غافلگیر شدیم و دروازه‌مان باز شد.

سرمربی تیم ملی اکوادور در ادامه گفت: باید سرهایمان را بالا بگیریم. هر بازی در جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد و سخت است. باید بازی با سوئیس را فراموش کنیم. دو بازی حساس دیگر در مرحله گروهی داریم و هنوز حذف نشده‌ایم. در بازی بعدی برابر هندوراس به میدان خواهیم رفت که حریف سرسختی است و باید هر طور شده آن بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.