سرمربی آلبی سلسته با بیان اینکه توصیف تیمش به عنوان مدعی قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ برای او خوشایند نیست به شاگردان خود هشدار داد اولین حریف خود در این رقابت‌ها را دستکم نگیرند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلخاندرو سابیا در آستانه دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و بوسنی و هرزگوین در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیرو به نشریه اکیپ گفت: من از لفظ «مدعی  قهرمانی» برای توصیف آرژانتین خوشم نمی‌آید. امروزه تیم‌های فراوانی در یک سطح قرار دارند. هرچه می‌گذرد واژه مدعی قهرمانی مفهومش را بیشتر از دست می‌دهد.

سابیا افزود: اولین بازی هر تورنمنت همیشه بسیار سخت است و شما را تحت فشار فراوانی قرار می‌دهد. ما اما بی‌صبرانه منتظر بازی اول هستیم. حضور در این گروه لذت فراونی دارد.

سابیا که مردانش یکی از ۳ حریف تیم ملی ایران در گروه F‌جام جهانی ۲۰۱۴ هستند،‌خاطرنشان کرد: می‌خواهم پیام تشکر و قدرانی برای تمام هموطنان‌مان که برای حمایت از تیم به برزیل سفر کرده‌اند، بفرستم. ما با تمام وجود تلاش خواهیم کرد تا به هدف‌مان برسیم. پوشیدن پیراهن تیم ملی آرژانتین یعنی قبول مسئولیت. کسی که آن را می‌پوشد باید از اعتبارش دفاع کند.

تیم ملی آرژانتین ساعت ۲:۳۰ بامداد فردا (دوشنبه) در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو اولین بازی گروه F‌ را مقابل بوسنی انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.