رهبر مسلمانان ایالت پارانا برزیل نیز به استقبال از تیم ملی ایران در کوریتیبا آمد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در چهارمین حضور خود در جام جهانی در کمپ کورینتیانس شهر سائوپائولو اردو زده است و فردا شب (دوشنبه) در اولین دیدار خود در این رقابت ها باید برابر نیجریه به میدان برود.
شیخ محمد ابراهیم، رهبر مسلمانان ایالت پارانا برزیل یکی از افراد مهم در این کشور است که به استقبال تیم ملی ایران آمد. شیخ ابراهیم همراه جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ نفر برای استقبال از تیم ملی ایران به محل هتل تیم ملی آمدند.
شیخ ابراهیم ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران بتواند نیجریه را شکست دهد. او در هنگام استقبال از تیم ملی ایران گفت: "انتظار نداشتم این همه برای استقبال از تیم ملی ایران به هتل بیایند. من فکر می کنم ایران بتواند نیجریه را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد."
همچنین متیح ابراهیم، رهبر جمعیت عرب های شهر کوریتیبا نیز به استقبال تیم ملی ایران آمد و برای موفقیت تیم کی روش آرزوی موفقیت کرد و گفت: دیدار ایران و نیجریه دیدار بزرگ و جذابی خواهد بود. نیجریه پس از اندونزی بیشترین تعداد مسلمان را دارد و ایران در جایگاه سوم است و امیدوارم دیدار ایران و نیجریه دیدار جذابی شود.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )