آخرین اخبار از اردوی آتزوری حاکی از آن است که سنگربان و کاپیتان این تیم دومین بازی لاجوردی‌پوشان در جام جهانی ۲۰۱۴ را نیز از دست خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرد؛ ماتیا دی‌شیلیو، دفاع چپ تیم ملی ایتالیا برای حضور در بازی این تیم برابر کاستاریکا در دور دوم دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ آماده است اما جان لوئیجی بوفون به این بازی نخواهد رسید.

ایتالیایی‌ها بامداد امروز(یک‌شنبه) بدون حضور این ۲ بازیکن موفق شدند انگلیس را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند و گام بزرگی به سوی صعود به مرحله حذفی بردارند. نبود دی‌شیلیو در این بازی آتزوری را حسابی آزار داد چرا که جورجو کیه‌لینی را وادار کرد از پست تخصصی‌اش در مرکز خط دفاعی به کناره‌ها متمایل شود و جای خود را به پالتای کم تجربه بدهد.

دی‌شیلیو در خصوص وضعیت خود گفت: اکنون وضعیت به مراتب بهتری دارم. فکر می‌کنم برای بازی با کاستا ریکا آماده خواهم بود.

در حالی که مدافع میلان وضعیت خود را برای حضور در نبرد با کاستاریکا، شگفتی‌ساز گروه D‌ که اروگوئه را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد مطلوب می‌داند،‌ جان لوئیجی بوفون که یک روز قبل از بازی آتزوری و انگلیس دچار کشیدگی رباط قوزک پا شد، همچنان باید نیمکت‌نشین باشد اما احتمال دارد که در بازی سوم لاجوردی‌پوشان برابر اروگوئه به میدان برود.

در غیاب بوفون، سالواتوره سیریگو دروازه‌بان تیم پاری‌سن‌ژرمن از دروازه آتزوری برابر انگلیس محافظت کرد و عملکرد قابل قبولی نیز داشت و انتظار می‌رود که در بازی برابر کاستاریکا نیز در ترکیب اصلی لاجوردی‌پوشان قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.