هافبک ایتالیا از پیروزی تیمش در نخستین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ ابراز رضایت کرد و آن را نمایشی شجاعانه از سوی آتزوری دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو گفت که از تماشای عملکرد هم‌تیمی‌هایش برابر سه‌شیر که در آن مردان چزاره پراندلی بازی خود را بر شاگردان روی هاجسون تحمیل کردند، بسیار لذت برده است.

به لطف یک گل از کلودیو مارکیزیو و یکی دیگر از ماریو بالوتلی، آتزوری توانست انگلیس را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و شروع مقتدرانه‌ای برای ماموریت خود در جام بیستم رقم بزند.

پیرلوی ۳۵ ساله در خصوص این بازی که در آن در غیاب جان لوئیجی بوفون بازوبند کاپیتانی به او رسید، گفت: من کاپیتان ایتالیایی باشهامت بودم، ایتالیایی که می‌‌خواست یک بازی خوب را ارائه و تاکتیک‌هایش را بر انگلیس تحمیل کند. با وجود گرمای وحشتناک هوا بازی خوبی ارائه کردیم. می‌دانیم که تیم قدرتمندی هستیم و با وجود مشکلات فراوانی که داریم می‌توانیم به پیشروی خود ادامه دهیم.

وی در خصوص همکاری‌اش با مارکو وراتی که جای ریکاردو مونتولیووی مصدوم را در خط میانی آتزوری پر کرد،‌ اظهار داشت: مهمترین چیز این است که بازی را بردیم. من در کنار مارکو بازی خوبی را تجربه کردم. در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم و عاقلانه این است که به حرکت در همین مسیر ادامه دهیم.

بازی بعدی تیم ملی ایتالیا ۵ روز دیگر مقابل کاستاریکا، شگفتی‌ساز گروه D است که در بازی نخست این گروه موفق شد اروگوئه را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.