ایرانی ها هیچوقت تیم ملی را تنها نمی گذارند. حتی اگر تیم ملی در دور افتاده ترین شهر دنیا هم اردو بزند، ایرانی هایی هستند که به تمرین و اردو بروند و از تیم ملی حمایت کنند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبعا تیم ملی در جام جهانی هم به هیچ وجه تنها نخواهد بود. سفارتخانه ایران در برزیل هر روز آمار رسمی ورود ایرانی ها به برزیل را دارد و طبق اعلام آنها به مسئولان فدراسیون، تا دیروز ۶ هزار ایرانی از سراسر دنیا به برزیل سفر کرده بودند. نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در این باره می گوید: «البته این تعداد قطعا تا زمان شروع رقابت ها بیشتر می شود. به ما هر روز آمار رسمی را می دهند.»

از این تعداد طرفدار، ۶۰۰ نفر از ایران به برزیل آمده اند. فاصله ایران و برزیل و حتی کشورهای اروپایی زیاد است. سائوپائولو یکی از گرانترین شهرهای دنیا به حساب می آید و هزینه اقامت در این شهر آن هم در ایام جام جهانی زیاد است. اما ایرانی ها از سرتاسر دنیا برای حمایت از تیم ملی به این شهر و برزیل آمده اند. جالب اینجاست که بعضی از خارجی ها هم بلیت بازی های ایران را خریده اند. به عنوان مثل عده ای بلیت تمام بازی های شهر سالوادور را تهیه کرده اند که ایران هم در این شهر باید مقابل بوسنی قرار بگیرد.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )