سرمربی تیم فوتبال سایپا در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ گفت که احساس خوبی نسبت به تیم ملی دارد.
مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تیم ملی ایران و حسی که نسبت به عملکرد تیم کی‌روش در جام جهانی دارد گفت: واقعیت این است که حس خوبی دارم و همین که ما یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی هستیم حس خوبی است. در مورد بازی با نیجریه و حتی دیدار با آرژانتین حس خوبی دارم و از اینکه در جام جهانی هستیم احساس غرور می کنم. ما باید خودمان را بشناسیم و با داشته هایمان جلو برویم و اگر رویاپرداز باشیم به ناامیدی خواهیم رسید.

او خاطرنشان کرد: همین که جزو ۳۲ تیم هستیم و میلیاردها نفر بازی ایران را تماشا می کنند، نکته مثبتی است. من مطمئن هستم که ایران بازی های خوبی را به نمایش خواهد گذاشت، ضمن اینکه نباید انتظارها از تیم ملی نامعقول و غیر منطقی باشد. اگر این تیم موفق شود قطعا کار بزرگی انجام داده و اگر هم نتیجه نگیرد چیزی از ارزش هایش کم نخواهد شد.

جلالی در مورد اینکه برخی می گویند کی‌روش قصد دارد از سیستم دفاع اتوبوسی استفاده کند گفت: در جام جهانی باید دید از چه طریق می توان به نتیجه رسید. شما دیدید که هلند از سبک «بازی ناگهانی» استفاده کرد و فن‌خال باز هم نشان داد که همیشه به پیشرفت فوتبال متعهد بوده است. پاس های آخر در بازی هلند در شرایطی داده می شد که قابل پیش بینی نبود. ما باید به این توجه کنیم که تیم ملی چه پتانسیلی دارد و چگونه می خواهد بازی کند.

سرمربی سایپا عنوان کرد: من از بازی تیم ملی کلمبیا لذت بردم و آنها واقعا تیم با طراوتی بودند. خوزه پکرمن سرمربی کلمبیا واقعا مربی بزرگی است و در جام جهانی ۲۰۰۶ که هدایت آرژانتین را بر عهده داشت، تیمش بهترین تیم جام بود. او برای هدایت تیم ملی ایران در آینده یک گزینه استثنایی است و باید از او بهره ببریم. من حتی حاضرم با این مربی ارتباط بگیرم و اگر مسئولان بخواهند او را به فدراسیون فوتبال وصل کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )