یک خبرنگار آرژانتینی تاکید کرد که تیم ملی کشورش بر خلاف خط حمله در دفاع ضعف دارد.
ساباتو ماریو ژیله، خبرنگار شبکه «تلام» آرژانتین در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی تسنیم به برزیل، در خصوص تیم ملی فوتبال کشورش عنوان کرد: آرژانتین بازیکنان بسیار خوبی دارد، بازیکنانی چون لیونل مسی، گونزالو ایگواین و دی‌ماریا در تیم ملی ما حضور دارند که جزو بهترین‌ها هستند.

وی ادامه داد: امسال تیم خوبی تشکیل داده‌ایم و با بهترین بازیکنان دنیا در جام‌جهانی شرکت خواهیم کرد. تیم ما امسال برای قهرمانی پا به رقابت‌های جام‌جهانی گذاشته اما می‌دانیم قطعاً بازی‌های سختی در برزیل خواهیم داشت. شاید بازی‌های جام‌جهانی برای تیم شما (ایران) سخت‌تر باشد اما مسابقات بسیار به هم نزدیک است.

خبرنگار شبکه تلام آرژانتین که برای تهیه گزارش در تمرین تیم ملی حضور یافته بود، خاطرنشان کرد: می‌خواستم تیم ایران را از نزدیک ببنیم و با بازیکنان این تیم صحبت کنم. قبلاً از بازیکنان ایرانی که در اسپانیا فوتبال بازی می‌کردند شناخت داشتم و می‌خواستم در تمرین با آنها صحبت کنم اما قوانین اجازه نداد.

ژیله با بیان اینکه تیم آرژانتین در دفاع ضعف دارد، گفت: هرچقدر تیم ما در حمله قدرتمند است و خوب کار می‌کند اما در خط دفاعی ضعیف هستیم و این مشکل بزرگ تیم ماست.

وی در مقایسه تیم ملی آرژانتین با دیگر تیم‌های گروه F به تسنیم گفت: در جام‌جهانی فرق زیادی بین تیم‌ها نیست. همه تیم‌هایی که در این مسابقات حاضرند، قدرتی یکسان دارند و تفاوت بین تیم‌ها‌ فقط داشتن چند مهره کلیدی است. البته این موضوع نتایج را رقم نمی‌زند و خیلی از مسائل دیگر در نتیجه گرفتن در جام جهانی دخیل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.