سرمربی تیم ملی ایتالیا ضمن ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر انگلیس، به بی‌توجهی مسئولان برگزاری بازی نسبت به سلامت بازیکنان دو تیم در هوای گرم و شرجی مانائوس اعتراض کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، چزاره پراندلی پس از پیروزی ۲ بر یک تیم ملی ایتالیا برابر انگلیس در دومین بازی گروه D‌ جام جهانی ۲۰۱۴ با ابراز نارضایتی از هوای گرم و شرجی ورزشگاه آمازونیای شهر مانائوس گفت: در چنین آب و هوایی ندادن وقت استراحت (تایم اوت) به تیم‌ها دیوانگی بود. در چنین شرایط جوی حفظ آمادگی جسمانی و رقابت در بالاترین سطح غیرممکن است. ایتالیا در این بازی واقعاً‌ به زحمت افتاد اما ما برتری خود را در میانه میدان حفظ کردیم.

پراندلی افزود: ایتالیا در تمرینات خوب کار کرده بود و نتیجه‌اش را هم گرفت. در این بازی نشان دادیم که چقدر تمرین کرده بودیم، چرا که از اواسطه نیمه دوم به بعد بازیکنان انگلیس بریده بودند. این بدان معناست که تمرینات ما ثمربخش بوده است.

سرمربی آتزوری در پایان به تمجید از ماریو بالوتلی، ‌برترین بازیکن میدان پرداخت و تصریح کرد: بالوتلی هرآنچه در توان داشت، ارائه کرد. در واقع همه بازیکنانم با تمام توان‌شان بازی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.