سرربی تیم ملی اروگوئه عنوان کرد: شکست برابر کاستاریکا ضربه سنگینی برای تیم ما بود اما می‌توانیم با پیروزی برابر انگلیس این نتیجه را جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اروگوئه در اولین دیدار خود در جام جهانی نمایش دور از انتظاری از خود به نمایش گذ اشت و با نتیجه ۳ بر یک برابر کاستاریکا شکست خورد.

اسکار تاوارس سرمربی اروگوئه پس از شکست تیمش برابر کاستاریکا در نشست خبری خود گفت: این شکست ضربه سنگینی به ما بود اما باید هرچه سریع‌تر آن را فراموش کنیم. اشتباهات زیادی در این دیدار داشتیم که باعث شد شکست بخوریم. من وقتی هلند ۵ بر یک اسپانیا را شکست داد به دستیارانم گفتم که در این جام هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و این اتفاق امشب برای ما رخ داد و در حالی که اصلا پیش‌بینی نمی‌کردیم شکست بخوریم برابر تیم باانگیزه کاستاریکا مغلوب شدیم.

سرمربی تیم ملی اروگوئه در ادامه گفت: باید به تیم کاستاریکا تبریک گفت. آن‌ها بسیار خوب دفاع کردند و بازی بسیار منطقی از خودشان در نیمه دوم به نمایش گذاشتند. آن‌ها در نیمه دوم تیم برتر میدان بودند. نه تنها روی اسکوربرد بلکه از لحاظ تاکتیکی و فنی نیز تیم برتر بودند. ما اشتباهات زیادی در این دیدار مرتکب شدیم که من مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرم اما نمی‌توانیم دست روی دست هم بگذاریم و مدام به این شکست فکر کنیم. باید به فکر جبران این نتیجه باشیم و این عملکرد بد را جبران کنیم. می‌خواهیم با پیروزی برابر انگلیس در بازی بعدی‌مان امیدهایمان را برای صعود از این گروه زنده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.