در شبی که شاگردان کارلوس کی‌روش برابر عقاب‌های آفریقا صف‌آرایی می‌کنند،‌ تیم‌های آرژانتین و آلمان مأموریت خود را در جام بیستم آغاز استارت می‌زنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل امروز (یکشنبه) و در چهارمین روز از این تورنمنت با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود که در آن هر چهار تیم گروه E‌ به میدان می‌روند.

در بازی نخست این گروه از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، تیم ملی سوئیس در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا به مصاف اکوادور می‌رود. سه ساعت پس از این بازی در ساعت ۲۳:۳۰ نیز تیم ملی فرانسه در ورزشگاه بیرا ریو شهر پورتو آلگره با هندوراس پیکار می‌کند.

فردا (دوشنبه) اما زمانی است که دو مدعی اصلی قهرمانی رقابت‌‌ها پا به میدان می‌گذارند. یکی از این مدعیان تیم ملی آرژانتین یکی از همگروهان تیم ملی ایران است که از ساعت ۲:۳۰ بامداد در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو به مصاف بوسنی و هرزگوین می‌رود.

در ساعت ۲۰:۳۰ همان شب نیز تیم ملی آلمان گام اولش را به سوی کسب عنوان قهرمانی برمی‌دارد. ژرمن‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه فونته‌نوا شهر سالوادور به دیدار پرتغالی می‌روند که حضور کاپیتانش، کریستیانو رونالدو در این بازی به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام است.

در آخرین بازی دوشنبه شب هم تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه بایکسادای شهر کوریتیبا به مصاف تیم ملی نیجریه می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.