مدافع تیم ملی ایران معتقد است که ترکیب اصلی کی‌روش مشخص نیست و هر لحظه ممکن است یک بازیکن کنار گذاشته شود و فرد دیگری به جای او به میدان برود.
به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به برزیل، پژمان منتظری در نشستی خبری امروز (شنبه) که پس از تمرین تیم ملی در سالن کنفرانس کمپ یواخیم گراناوا برگزار شد در پاسخ به این سؤال که کی‌روش مهار چه مهاجمی را به او و دیگر مدافعان تیم ملی سپرده است، گفت: در دو ماه گذشته که در اردوهای آفریقای جنوبی و اتریش حضور داشتیم، تا به امروز که در آستانه اولین بازی‌مان در جام جهانی هستیم همیشه صحبت از دفاع منطقه‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه ما کاری به فرد نداریم و باید به صورت تیمی دفاع کنیم، ادامه داد: آنالیزهایی که تا به امروز انجام شده، این بوده که روی دفاع تیمی تمرکز داشته باشیم. بحث افراد اصلاً در میان نیست.

منتظری در ادامه عنوان کرد: در تیم ملی ایران ۲۳ نفر بازیکن خوب حضور دارند و من هم امیدوارم که در ترکیب حضور داشته باشم. هر کسی که مربی ما را می‌شناسد می‌داند که او ۱۱ بازیکن اصلی را از یک ماه قبل انتخاب نکرده است و هر لحظه ممکن است که یکی از ترکیب تیم خارج شود و بازیکن دیگری به جای او بازی کند. مربی ما به جزئیات توجه می‌کند و خوشحالم که با کی‌روش کار می‌کنم.

مدافع تیم ملی با اشاره به توجه بر مسائل روحی بازیکنان ادامه داد: او حتی به ماهیچه صورت بازیکنان هم دقت می‌کند و هر زمانی که نیاز باشد خودش و یا یکی از اعضای کادر فنی با بازیکنان صحبت می‌کنند. خدا را شکر تاکنون اردوی خوبی داشته‌ایم و امیدواریم که بتوانیم پاسخ این تلاش‌های‌مان را بگیریم و در نهایت نتیجه خوبی برای مردم کشورمان کسب کنیم.

منتظری در پاسخ به سؤال خبرنگار آرژانتینی مبنی بر اینکه آیا تمرکز ایران تنها روی نیجریه است یا به آرژانتین هم فکر می‌کنند، گفت: در این مدت ما یکسری تاکتیک‌های پایه‌ای داشتیم و از حدود ۱۰ روز پیش تاکتیک‌های آن بازی را تمرین می‌کنیم اما تاکتیک‌های اصلی ما آنهایی است که در طول یک سال گذشته تمرین کردیم.

وی در مورد اینکه هدف ایران در جام جهانی چیست، اظهار داشت: هدف اول ما بازی با نیجریه است، چراکه برای ما حکم فینال را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.