مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما یک ترکیب ۲۳ نفره خوبی داریم و همه می‌توانند در بازی اول بازی کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان منتظری در نشست خبری پس از تمرین تیم ملی فوتبال ایران درخصوص شرایط تیم ایران اظهار داشت: در دو سال اخیر که با کی‌روش کار کردم او همواره روی کارهای گروهی تاکید داشته و همه با هم تلاش می‌کنیم کار گروهی انجام دهیم. هرگز در این مدت بحث دفاع من تو من و انفرادی مطرح نبوده و کی‌روش در تمرینات، فوتبال روز دنیا را به اجرا در می‌آورد؛ یعنی همه با هم دفاع می‌کنیم و همه با هم حمله.

وی در پاسخ به این سوال که کار کی‌روش بیشتر روحی و روانی بود تا تاکتیکی خاطرنشان کرد: مربی داریم که به همه جزئیات توجه می‌کند؛ آنهایی که با کی‌روش کار کردند می‌دانند که او تمام کارهای تمرین، حتی کوچکترین حرکات از جمله حرکات ماهیچه‌ها را هم زیر نظر دارد؛ او اگر لازم باشد خودش با بچه‌ها صحبت می‌کند و گاهی هم کمک‌هایش را به نزد بازیکنان می‌فرستد و در کل توجه زیادی به این موضوع دارد. اردوهای خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و امیدواریم جواب مناسبی به زحمات کادر فنی بدهیم و روزهای خوبی داشته باشیم.

منتظری در مورد اینکه آیا ترکیب تیم ملی مشخص است یا خیر گقت: ما یک ترکیب ۲۳ نفره خیلی خوب داریم و همه می‌توانند در بازی اول بازی کنند. آنهایی که کی‌روش را می‌شناسد می‌دانند که وی چنین تفکراتی ندارد که از چند ماه قبل تا دو هفته گذشته ترکیب تیمش را اعلام کند، چراکه آینده‌نگر است و می‌داند شاید برای بازیکنانش اتفاقی بیفتد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرکز ما اینگونه است. برای هر بازی تاکتیک‌های ویژه‌ای داریم و ۱۰ روز مانده به آن کارهای مربوط به آن بازی را در ذهن خود گذرانده و مرور می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار نیجریه‌ای درمورد هدف تیم ملی از حضور در جام‌جهانی گفت: چند هدف داریم که هدف اول‌مان بازی با نیجریه است و پس از این بازی روی بازی‌های بعدی تمرکز می‌کنیم، اما همانطور که گفتم تمرکز اصلی ما روی بازی با نیجریه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.