مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از بازی با نیجریه جهان به فوتبال ایران احترام می‌گذارد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از برزیل، گاسپار در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: از سوی کادر فنی تیم ملی می‌گویم که تمرینات خوبی را در کمپ تیم ملی پشت سر گذاشتیم و برای بازی با نیجریه کاملا آماده هستیم.

وی در مورد اینکه ویروس سرماخوردگی مشکلی برای تیم ملی پیش نیاورده، خاطرنشان کرد: همه خوب هستند و مشکلی نداریم به خاطر شرایط فوق‌العاده که پشت سر گذاشته‌ایم خیلی خوشحال هستیم. با دستورات کادر فنی بازیکنان ثمره تلاش‌های خود را خواهند دید و باید پیام‌آور شادی برای مردم باشند.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی در خصوص اینکه به جمع‌بندی رسیده‌اید که چه کسی در دروازه بایستد و صحبت در مورد علیرضا حقیقی چقدر به واقعیت نزدیک است، یادآور شد: ۳ گلر فوق‌العاده داریم که هر ۳ نماینده ایران هستند. اطمینان کامل به آنها داریم و هر کسی که درون دروازه بایستد به بهترین شکل ممکن دفاع خواهد کرد. قبل از بازی با نیجریه تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی درون دروازه می‌ایستد.

وی در مورد اینکه تیم ملی نیجریه کارهای روحی و روانی انجام می‌دهد آیا تیم ملی ایران هم این کار را می‌کند، گفت: من هیچ صحبتی در مورد این مطلب ندارم.

گاسپار در پاسخ به سوال خبرنگار AP مبنی بر اینکه در مورد افتخار آفرینی صحبت می کنید و برنامه شما در این زمینه چیست، تاکید کرد: موفقیت این است که به نحوه احسن از ابزار خودمان استفاده کنیم، در مورد نتیجه ضمانتی وجود ندارد اما بهترین بازی را خواهیم کرد، بازیکنان آماده‌اند بجنگند و بهترین بازی را ارائه دهند، مثل هر تیم دیگر بازی اول مهم است و باید ۳ بازی کنیم و تک تک آنها مهم است و سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در ۲۰۹ کشوری که در مسابقات مقدماتی بودند ما یکی از ۳۲ تیم بودیم که واقعیت این است که ما در رتبه سی و دوم هستیم و احتمالا تیمی ناشناخته هستیم و از لحاظ شناخته شدن و ناشناخته بودن تیم ناشناخته گروه هستیم. ضمانت می‌دهم که بعد از ۹۰ دقیقه با نیجریه جهان به فوتبال ایران احترام خواهد گذاشت و همه متوجه فوتبال ما خواهند شد. ۳ امتیاز برای ما مهم است.

گاسپار در مورد اینکه شایعه شده که کی‌روش اعلام کرده تا با بازی با نیجریه باید قرارداد کادر فنی تمدید شود، آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: هیچ صحبتی در مورد این سوال ندارم. 

وی در مورد اینکه در مورد نیجریه چه نظری دارید، گفت: احترام زیادی برای آنها قائل هستیم بازیکنان سطح بالایی دارند و قدرتمند و انفجاری بازی می‌کنند. مطمئنا احترام قائل هستیم اما برای بازی با آنها برنامه خاصی داریم. کی‌روش از ابتدای حضورش در ایران ثابت کرده و فلسفه اصلی‌اش این بوده که همیشه تیم بالاتر از فرد است و سعی می‌کنیم تیمی بازی کنیم. تیم ملی نیجریه نشان داده می‌تواند در هر لحظه عملکرد و راهکاری داشته باشد در نتیجه باید در تک تک ثانیه‌های بازی هشیار باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.