دستیار کی‌روش ایران را تیم رمزآلود گروه F جام جهانی دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره میزان سلامتی بازیکنان تیم ملی گفت: ما هیچ مشکلی از نظر سلامتی نداریم و خیلی خوشحالم که شرایط فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم. مطمئن باشید که برای ایران افتخار می‌آفرینیم و شاید بازیکنان ما برای حریفان سورپرایز داشته باشند.

در ادامه نشست خبرنگاری از پژمان منتظری درباره وضعیتش سوال پرسید. او پاسخ داد: در این مدتی که با کی‌روش کار کرده‌ام، هیچ وقت نگفته است که فقط دفاع کنید و همیشه روی دفاع تیمی تاکید داشته است. در فوتبال روز دنیا همه باید دفاع کنند و با هم هم حمله کنند.

در ادامه از امیرحسین صادقی سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا به او ماموریت خاصی داده شده است یا خیر؟ مدافع تیم ملی پاسخ داد:‌ در دو ماه گذشته تا امروز آنالیز حریفان را انجام داده‌ایم و تمرین‌های ما بر اساس دفاع منطقه‌ای بوده است. فوتبال یک بازی ۱۱ به ۱۱ است و تمرین‌های ما روی دفاع تیمی متکی بوده است. ما تیم ملی ایران هستیم و روی بازیکن خاصی متمرکز نمی‌شویم. فرقی نمی‌کند که حریف ما نیجریه باشد یا آرژانتین یا بوسنی. تمام ۱۱ نفر بر روی دفاع و حمله تمرکز داریم.

سوال بعدی از دن گاسپار پرسیده شد. یک خبرنگار از مربی تیم ملی پرسید که آیا برای انتخاب دروازه‌بان اول تیم ملی به جمع‌بندی رسیده است یا خیر؟ او پاسخ داد: ما سه دروازه‌بان فوق‌العاده داریم که همه نمایندگان فوتبال ایران هستند. ما به هر سه اطمینان کامل داریم و مطمئن هستیم که هر کس انتخاب شود به بهترین شکل از دروازه ایران دفاع می‌کند. دروازه‌بان اول تیم ملی روز دوشنبه ۱۶ ژوئن انتخاب می‌شود.

در ادامه خبرنگاران بار دیگر دو مدافع تیم ملی را خطاب قرار دادند و از آن‌ها پرسیدند که در روزهای گذشته کارلوس کی‌روش بیشتر روی کارهای تاکتیکی تمرکز داشته است یا مسائل روانی؟ پژمان منتظری در پاسخ به این سوال گفت: هر ۲۳ نفر تیم خوب هستیم و دعا می‌کنم که بازی کنم اما خیلی سخت است که از قبل به این فکر کنید که بازیکن فیکس هستید یا خیر.

وی ادامه داد: کی‌روش هم از یک ماه قبل ترکیب را نچیده و هر لحظه ممکن است بازیکن جدیدی را وارد ترکیب کند. ما یک مربی داریم که به همه جزئیات توجه می‌کند و خیلی خوشحالم که با کی‌روش کار می‌کنم.

وی افزود: کی‌روش به همه چیز از جمله ماهیچه‌های صورت بازیکن نگاه می‌کند و همه چیز را زیر نظر دارد. هروقت لازم باشد با بازیکنش تنها صحبت می‌کند و هر وقت احساس کند یک بازیکن نیاز به توجه دارد به او توجه می‌کند. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی از این زحمت کادر فنی بگیریم.

گاسپار نیز در پاسخ به همین سوال گفت: من هیچ صحبتی راجع به این مسائل نمی‌کنم.

در ادامه خبرنگار آسوشیتدپرس پرسید که همه شما از افتخارآفرینی صحبت می‌کنید. چه نتیجه‌ای باید رقم بخورد که برای شما افتخار محسوب شود؟ او همچنین سوالی درباره بازی با نیجریه پرسید.

دن گاسپار اولین کسی بود که به این سوال پاسخ داد. او گفت: موفقیت این است که بتوانید به بهترین شکل از ابزارهایتان استفاده کنید. راجع به نتیجه نمی‌شود ضمانت کرد اما من تضمین می‌کنم که بازیکنان ما با روحیه بالا و جنگندگی به هدف می‌رسند. برابر نیجریه هم مثل هر تورنمنت دیگری بازی اول خیلی مهم است اما تک تک بازی‌ها به اندازه خود اهمیت دارند.

در ادامه سوال دیگری از او پرسیده شد حالا که نمی‌تواند نتیجه را پیش‌بینی کند بگوید چه نتیجه‌ای او را راضی می‌کند. گاسپار پاسخ داد: از بین کشورهایی که در مرحله مقدماتی حضور داشتند توانستیم صعود کنیم و اکنون جزو ۳۲ تیم برتر دنیا هستیم. احتمالا ناشناخته‌ترین تیم جام هستیم و می‌توانم بگویم تیم ما تیم رمزآلود این گروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.