مدافع تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد در تیم سوپر استار نداریم اما از نظر تیمی بسیار خوب هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، درست است که استیون بیت آشور به همراه تیم ملی فوتبال ایران در برزیل حضور دارد و این نخستین جام جهانی است که این بازیکن در آن شرکت می‌کند اما بیت آشور از آن دست بازیکنانی نیست که اجازه دهد شرایط محیط روی عملکرد او تاثیری داشته باشد. او کاملا روی تیمش تمرکز کرده و آماده حضور در دیدارهای سختی است که در گروه F انتظار تیم او را می‌کشد.

بیت آشور در این زمینه گفت: اگر بخواهید از شرایط هتل یا زمین تمرینی می‌‌گویم. تمام کارهایی که ما در طول روز انجام می‌دهیم به همین‌ها مربوط می‌شوند. بیشتر مردم شاید فکر کنند ما به تعطیلات آمده‌ایم اما من به هر کجا که بروم حتا در MLS، فقط برای فوتبال بازی کردن است.

گروه F بسیار سخت است و در آن آرژانتینی حضور دارد که یکی از شانس‌های نخست قهرمانی به شمار می‌رود. بوسنی و هرزگوین هم که در مرحله گروهی راهیابی به جام جهانی تنها یک شکست در کارنامه‌اش دیده می‌شود. نیجریه هم دیگر تیمی است که در این گروه حضور دارد.

برای ایران کاری سخت است که بتواند از این گروه امتیازی کسب کند چه برسد به اینکه آنها بخواهند فکر صعود از این گروه را از سر بگذرانند اما بیت آشور بر این باور است ایران توانایی کسب نتیجه‌های خوب را دارد.

وی در این زمینه گفت: بدون شک آرژانتین شانس نخست صعود از گروه است. آنها شایسته صعود هستند. تیم بزرگی بوده و هر کسی فکر می‌کند به سادگی از این گروه راهی مرحله بعد خواهند شد اما رتبه دوم چیزی است که هر تیمی می‌تواند به آن برسد. سه تیم دیگر در گروه هستند که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. به همین دلیل برای ما مهم است که جام را چطور آغاز کنیم و در نخستین قدم خیلی خوب گام برداریم.

دیدار نخست ایران دوشنبه مقابل نیجریه است و هیچ چیز به جز کسب سه امتیاز نمی‌تواند ایران را به صعود از گروه امیدوار کند. پیروزی در این دیدار می‌تواند آنها را به صعود امیدوار کند.

بیت آشور بر این باور است که تیم ملی کشورش ممکن است نام‌های بزرگی را در خود نداشته باشد اما این موضوع می‌تواند به سود آنها باشد. اتحاد اعضای تیم ملی ایران چیزی است که در کمپ تمرینی این تیم به چشم می‌خورد.

بیت آشور در این زمینه هم گفت: فکر می‌کنم از نظر دفاعی سازمان‌یافتگی خوبی داریم. وقتی به سایر تیم‌ها نگاه می‌کنید و تک تک بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌دهید، می‌بینید که سوپر استارهایی در ترکیب خود دارند. فکر نمی‌کنم ما سوپر استاری در ترکیب تیم‌مان داشته باشیم اما یک تیم خوب هستیم. بدون شک همه می‌دانند که تیم بودن می‌تواند تمام ویژگی‌های فردی را تحت پوشش خود قرار دهد. اتحاد ما سازنده بوده و اگر بتوانیم آن را به دیدار نخست پیوند زده و پویایی‌مان را حفظ کنیم باید بگویم اعتماد زیادی به خودمان پیدا می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.