دانیال داوری،گلری که احتمالاً در جام‌جهانی‌ روی نیمکت ایران می‌نشیند. اگر این اتفاق بیفتد، گلر سابق بوندس‌لیگا، نیمکت‌نشین یک بازیکن لیگ‌برتری یا دسته دومی پرتغال خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این برای دانیال به هیچ‌وجه خوب نیست، او اما سعی می‌کند فارغ از این بحث‌ها تمام تمرکزش را روی تیم‌ ملی بگذارد. دانیال می‌گوید: «الان وقت فکر کردن به مسائل شخصی نیست.» او درباره بازی نیجریه هم زیاد حرف می‌زند و می‌گوید مسلماً ایران می‌تواند برنده این بازی باشد.

دانیال، سؤال اول ما دو بخش دارد؛ ابتدا درباره تیم و شرایطی که دارد حرف بزن، سپس درباره خودت و گلرها.

الان پست دروازه‌بان، تنها پستی است که روی آن شک و تردید زیاد است. درباره تمرینات باید بگویم همه چیز خوب است. تمرینات خوبی را تا الان پشت‌سرگذاشته‌ایم. آخرین بازی ما با ترینیداد بود که خیلی انگیزه تیم را بالا برد. درباره بخش دوم سؤال‌‌تان هم باید بگویم که هر سه دروازه‌بان تیم‌ ملی سخت مشغول تمرین کردن هستیم. در آخر این سرمربی است که باید تصمیم بگیرد کدام بازیکن به زمین برود و بازی نهایی را انجام بدهد. ما تابع نظر او هستیم. 



ما مطمئن هستیم تو با این تصور از آلمان به ایران آمدی که در تیم‌ملی ایران فیکس بازی کنی، درست است؟

نه من به هیچ‌وجه با این تصور به ایران نیامدم که گلر اول باشم، دوم یا سوم. چنین تصوری از بازی کردن در ایران نداشتم. از روز اول هدفم این بود که بیایم و به تیم‌ ملی ایران کمک کنم. سعی کردم علاوه بر این، اگر در زمین باشم، بازی‌های خوبی برای تیم‌ملی انجام دهم. هدف اصلی من برای تصمیمم، بازی کردن نبود، بلکه کمک کردن بود که دوباره روی آن تأکید می‌کنم. 



بعد از بازی دوستانه مقابل گینه، تو دو گل خوردی که خودت می‌دانی روی آنها اشتباه داشتی. پس از آن فضایی به‌وجود آمد و گفته شد که آقای کروش اعتمادش به تو کمتر شده است. در یکی دو بازی آخر هم در ترکیب نبودی. آیا خودت ‌این مسئله را احساس کرده‌ای؟

اول از همه بگویم، اشتباه کردن جزئی از کار یا وظایف یک دروازه‌بان است، من قبلاً هم اشتباه کرده‌ام. این دفعه اول نبود که چنین اتفاقی می‌افتاد. چون گلر هستم، وقتی اشتباه می‌کنم، اکثر مواقع توپ منجر‌ به گل می‌شود. الان من در تیم‌ ملی ایران هستم و اینجا بازی می‌کنم. به‌هر‌حال دوست دارم بازی کنم ولی مهم این است که تیم موفق باشد. به نظر من نباید مسائل شخصی را وارد کار کرد. من سعی می‌کنم رفتاری حرفه‌ای در این رابطه داشته باشم و فقط به تیم فکر کنم. همه بازیکنان این‌طور هستند. 

خیلی‌ها ایران را زنگ تفریح جام‌جهانی‌ می‌دانند. آقای کروش می‌گفت که همه در این گروه سه تیم را می‌بینند. فکر می‌کنی بتوانیم شگفتی‌ساز باشیم؟

ببینید هدف اصلی ما از حضور در جام‌جهانی‌ این است که برای تیم‌های رقیب، حریف ساده‌ای نباشیم. در واقع نمی‌خواهیم زمان ساده‌ای جلوی ما داشته باشند. سعی می‌کنیم در طول ۹۰ دقیقه با اعتماد به‌نفس و با عملکرد قوی هیچ‌گونه فرصت ساده‌ای به حریفان در جام‌جهانی‌ ندهیم. این خیلی مهم است. از طرفی می‌خواهیم با جنگندگی زیاد، بهترین عملکرد را در جام‌جهانی‌ داشته باشیم. 



تو تیم بوسنی را به خوبی می‌شناسی. با توجه به بردهایی که اخیراً داشته‌اند، به نظر می‌رسد باید آنها را از نیجریه جدی‌تر گرفت؟

ببینید الان تمام تمرکز ما روی بازی با نیجریه است. در حال حاضر فقط به این تیم و شکست آن فکر می‌کنیم. بازی با نیجریه اولین بازی است و دیدار با بوسنی سومین، پس دلیلی ندارد فعلاً به آنها فکر کنیم. الان زمانی است که باید تمام تمرکزمان را روی نیجریه بگذاریم. 



دانیال صادقانه بگو که آیا می‌توان نیجریه را شکست داد؟

مسلماً می‌توانیم نیجریه را ببریم. 



دوست داری کدام تیم قهرمان جام‌جهانی‌ شود؟ کدام تیم را دوست داری؟
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )